✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● TAEHYUNG ● INTO IT [FMV]●-○

 

 

! - !  TAEHYUNG  ! - !

✘ Download_1080 ✘

! - !  TAEHYUNG  ! - !

 

 

پ.ن: چند روز دیگه میکس تیپش میاد:) منم یکم بهتون هارت اتک بدم 😂😂

هارتم اتک خورد لعنتیییییییی...😂

:))))))))))
کارم همینه دیگه:)))😭😂💜

اینکه همون واسابی هه.-.

....

لعنتی من فردا تولدمه اتک نزن نمی‌رسم بهش....

واسابی؟:|

عهه😂😂😂
تولدت پیشاپیش مبارککککککککک💜💜🥳🥳🥳🥳🥳🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉⚘⚘⚘⚘

اتک نزن ب قلبم خو مگه مرض داری😂😂😂

من خودم ک این ویدئو هارو میابم اتک میخورم....مخصوصا مال یونگی....
دیگه میزارم وب شمام اتک بخورید🤣😂تک خوری نمیشه که😂😂😂👊

آره همون ادیتش با آهنگ واسابی

یه ادیت داده بودی با همین اسم

فک کنم لینکش اشتب شده

وای اصلاح شد-____-
نمد چرا اینجوری شدم:/
لطفا اگه لینکی مشکل داشت بهم بگو حتمااا❤❤❤

مرسسیییییییی🌸🌸🌸💜💜💜

خواهششششش❤❤❤❤⚘

آره درست ش...

....

....

برگام

....

اتک نزن لعنتی خوبه گفتمممممممم

اوکی....😂



😐😂
کیم تهیونگه دیگه:)

به یه بچه ی ۱۰ دقیقه ای اتک میدن اخه؟

نده بده واسش دهه-_-

 

😂

میکس تیپش دقیقا کی میاد؟

دقیق معلوم نیست:)
شاید این هفته شایدم هفته بعد شایدم دو هفته بعد:)
یهو دیدی فردا پسفردا منتشر شد:)

عررر....

:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan