✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● kim taehyung edit — wasabi●-○

 

 

! - !  TAEHYUNG  ! - !

✘ Download_1080 ✘

! - !  TAEHYUNG  ! - !

 

 

پ.ن: بعله:)

پشمااااااااااااااااااااااااااااام ^^

خیلی خوبه هم پستت هم عکس هدرت و هم قالبت وااهااایییی نیکاااااااا

حیف که باید زودی برم وگردنه میموندم بات کلی میحرفیدم ^^

بوس بوس بایییی

پشماتتتتت
عه!!!
ممنونننننننننننننننن😭💜💜💜💜💜
اخ کیچاند بازم میایی 🥺❤💜

تو اخر دق میدی همرووووو اسم وبم باید بزاری دق کدههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

بعلههه کار من همینهه:)))
دق کده؟=/
اسم دیگه ای نبود؟:/
مثلا محلی برای هارت اتک خوردن😎😂

سلااااااااااااااااااااااام نیکاااا اومدم که بمونممممم^^

هوورااااااا

شطوری؟

 

های بیب...
بد نیستم....خوبم نیستم....
خوشحالم ک اومدی....

اععععع از اون حال خنثی هایی داری که دوس نداری داشته باشیو بعدم حال هرچی که قبلا دوس داشتیم نداریو خیلی رومخه و بدم نیستیو دلت میخواد زودتر از این حس خلاص بشی؟

درس گفتم ؟^^

ام نه...نمد....فقط خستم میدونی......

اهان پس خسته ایو خسته شدیو دلت میخواد استراحت کنیو همه خستگیت دراد و فقط دلت میخواد ریلکس کنی؟

 

چرا من این همه دارم سعی میکنم توصیف کنم حالتو؟ککککک

منو هلیا و دریا دارم ج.ح بازی میکنیم اخرین پست مناگه دلت میخوادو اذیت نمیشی بیا ...اگرم خسته ای کاملا درک میکنم حستو ..کککک

ولی با چتکردن بات ادامه میدوم چون دلم تنگ شده ^^

هوم...خوابم برد و...
ممنون ک ب فکرمی

خواهش میکنمممم^^

امروز شطورییی^^

خوبم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan