✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●الان بهم ثابت شد که....●-○

 

بهم ثابت شد ک من واقعا دختر هانیه ام😎😂

اصلا موج تفاهمو حس میکنید🤣🤣🤣😂👊👊

 

واو این چه وضعشه 

بدشم ندارید؟؟

چیی؟؟!:|
دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ , ۰۹:۵۰ ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

یچی بت نشون بدم پشمات بریزه؟ 

نشون بده پدر گرام😂❤

ی کسشر درآر از خودت بنویس

#هانی

دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ , ۰۹:۵۷ 하니예♥ 다이너마이트

دختر کی بودی تو😎😎😎😎

هانیههه😎😎😎😎😂❤

من کلی خاطره دارم اما همش +18 هستن

جججررررر😂😂😂😂😂😂🔥

تفاهم موج مکزیزکی میره شدیدا😂😂😂

خاطره جر خوردن سر هر کامبکو بگو😂😂

😐😂😂😂😂😂😂
جر خوردن سر هر کامبک؟:/

میگم خاطره بدشم ندارید؟؟

داریم ولی ما خوبشو میخوایبم:/
بدا نمیشه تو انشا نوشت چون مسئله محرمانست😐😂

😂😂😂😐

واقعن چطور.......... 

خودمم ندارم😁😓😓😓

😂😂😂😂😂

هعییی😭

اگه بگم تا سه روز خوابت نمیبره

الله اکبر😂😂😂
دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ , ۱۰:۰۵ ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کونم نمیاد 

پدر بی کون کی بودی؟🙄😂❤

خب اخه منکه نمیدونستم اینارو چون تو اینایی که اسکیرین گرفتی نبودن

🙄🙄

شاید باید بسازیشون😐

اینم هست🤔🤔🤔

عاره خب...برای من خاطره ای بسی جذاب بید جر خوردن/:

 

پ.ن:منظورم از جر خوردن ...جر خوردن از خنده نبود بیب:))

هوم...

🙄🙄😂😂😂😂
دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ , ۱۰:۰۸ ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

گمشو کونی من بات قهرم 

چرااا؟؟؟
مگه چکار کردم؟😶😶🙄

الوو؟؟؟؟🤨🤨🤨
چرا؟:/

مبینا میکشمت واقعا جواب بده!!!!

خاب بسازینشون😐

میدونى........... بهترین خاطره ى عادمایى ک توى زندگیه منن.... مربوط میشه به زمانى ک................. با من عاشنا شدن😎😀😂😂😐

اره باید ساخت:)
سرت سلامت اینکه همش سانسور بود😐😂😎😎

مگه دروغ میگم

نه😂

خخخخخخخ😅😅😅😅😅😍😍😍😍

😂😂😂😂😂😂😂❤
دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ , ۱۰:۳۹ 하니예♥ 다이너마이트

دختر کی بودی تو😎😎😎😎

هانیه😎😎❤😂
دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ , ۱۰:۴۰ 하니예♥ 다이너마이트

اعع دوبار گفتم😂😂😂

خب حالا ک اینجور شد س بار میگم

 

دختر کی بودی تو😎😂😂😂

ججررر😂😂😂


تک خوری نشه دیه هانیه و مبینا:/😂

په چی میگی

نمد گیج شدن یهو:/

چى سانسور بود؟! :|

امه اون جای خالی ها:/

باوشه

:)

ن بابا سانسور نبود.... این نشانه ى (برو به ادامه) است😐

ى بار دیگه جمله رو بدون اون نقطه ها بخون:|~

اهااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خخخخ

عرررررررررررررررررررر

عععرر😂😂😂😂

هوم😎قدرمو بدون 

حتماا😂😎❤
دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ , ۱۴:۱۱ ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

قهر نیستم ک😒😂

پس چی میگی؟🤨🤨🤨🤨
دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ , ۱۴:۱۴ ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

همینطوری زر. زدم

مبینا خیلی دوستت دارم😘❤
سه شنبه ۱ مهر ۹۹ , ۱۴:۱۱ ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منم خیلی دوستت دارم

🥰❤
اسمتو میخوام عوض کنم:)
سه شنبه ۱ مهر ۹۹ , ۱۴:۱۳ ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اسمم؟

اره میخوام از پدر جهش یافته تغییر بدم به....مای لاولی دَد*-*
سه شنبه ۱ مهر ۹۹ , ۱۴:۳۹ ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عاااو*-*

عوض کردم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan