✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●ویورس...●-○

گایز من تو ویورس پست گذاشتم خوب...

میشه برین و پستمو لایک کنین؟ 🙄

چشمای اگوست دی رو کشیدم با اجازتون🙄😁🤣

اگه میتونید برید 

#Drawing_time رو سرچ کنید.....

این منم...

باشد که رستگار شوید🔥❤

 

پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ , ۱۰:۴۵ 𝘋𝘦𝘢𝘥 𝘨𝘶𝘺

زد پستی وجود ندارع

Drawing_time رو سرچ کردی؟:/
پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ , ۱۰:۴۸ 𝘋𝘦𝘢𝘥 𝘨𝘶𝘺

رع :/

با هشتک

تو قسمت سرچ هشتکو نزن چون وقتی که تو یه کلمرو بنویسی هشتک خودش میاد نمیخواد بنویسیش
Drawing_time
فقط اینو بنویس
پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ , ۱۰:۵۳ 𝘋𝘦𝘢𝘥 𝘨𝘶𝘺

چنتا لایک کردم ی دونه کامنت گذاشتم

ععررر ممنونمم🥺❤
اگه تونستی پخشش کن 🥺❤
اشتباه چیز نکرده باشیا اون چشمای یونگی من کشیدم ...
پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ , ۱۰:۵۷ 𝘋𝘦𝘢𝘥 𝘨𝘶𝘺

ویت کن

من اولی رو دنبال کردم

=/
بابا....
من اونیم که اسمش Bita ست:/
حالا لایکت اومد🤣👊
پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ , ۱۰:۵۸ 𝘋𝘦𝘢𝘥 𝘨𝘶𝘺

اسمه ت مگ نیکا نی :/

چرا زده های من بیتام ۱۵ ساله =/

😂😂😂دیگه چکار داری
پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ , ۱۰:۵۹ 𝘋𝘦𝘢𝘥 𝘨𝘶𝘺

پروفت عکسع کیه ؟

خودمم:)
پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ , ۱۱:۰۲ 𝘋𝘦𝘢𝘥 𝘨𝘶𝘺

جون 

😂😂😂❤
اگه میتونی اینو پخش کن تا بیان لایکم کنن:/🥺❤
پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ , ۱۱:۰۴ 𝘋𝘦𝘢𝘥 𝘨𝘶𝘺

من زیاد ت ویورس نمیرم هانی

اگ تونستم باشع

تو ویورس نه به کسانی که دارن بگی بیان😁😁
پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ , ۱۱:۱۰ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

بعش ب رفیقام میگم

ممنونمم محناایی🥺❤❤💜💜

رستگار شدیم😂

در صورتی رستگار میشوی که لایک کنی=/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan