✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

مین نیکا + وندی = سوتی + هانی😂

😂😂😂 بیاین ادامه..

 

 

وندی: گایز😂 من وندیم دیگ همه جا هستم😂😂😂 این پستم من و نیک با هم مینویسیم 😂😂😂 امشب سوتی های عجیبی دادم😂😂 گفتم بگم😂 خاب دوستم هس خیلی لاس میزنه😂 اومده بود بعد مدت ها بقیشو نیک بگو😂

 

نیک: بعله دیگه😂😂😂 این دوستشم مثل ادم نمیرفت بکپه😂😂 یه ثانیه خدافظی کرد بعد باز برگشته میگه یه سوال عسلم😐😐😐وندی هم میگه بفرما=/ و باز میشینه واسه لاس زدن😐😂 بعد وندی بهش میگه میشه بری بخوابی😂😂😂 خلاصه این قبول نمیکنه و وندی هم هی بهش میگه بره بخوابه و گمشه و اینا=/  از این طرف ننه وندی بهش پیام میده..😂😂😂 وندی ادامشو بگو😂😂😂

 

 

 

وندی :😂😂😂😂 جر بعدش من همون لحظه ننم پی ام میداد اشتباهی به ننم گفتم بمیری 🙂 ب جا اون🙂😂😂😂 وای بعد هرچی میگفتم قبول نمیکرد 😂😂 خلاصه خر تو خری بود😂😂😂😂😂 اینم اضاف کنم هانی ی پی ام فرستاد بفرستم ب دوستم ک بره گفته بود برو بهش بگو من حالم خوب نی منم همونو کپی کردم فرستادم🙂💔

خدایا برفنارفتی جررررر😂😂😂😂😂

وندی : شدیدا😂😂😂
بعد هانی ی پی ام داد بفرستم ب دوستم
منم عین همون کپی کردم فرستادم🙂💔

نیک: جان من😐😂 یعنی این ملوسم یککک سوتی هایی میده بیا و ببین😂😂😂

وندی : بدبختم 🙂💔😭

ککککککک

خدا نکشت کیوته کی بودی تو 

خدای سوتی 

ککک

بیچاره مامانت 

جرررررررر




نیک: واقعا سوتی هاش خیلی جر اوره😂😂یک شبانه روز میپوکی از خنده فقط😂😂😂
سه شنبه ۸ مهر ۹۹ , ۰۱:۵۲ عاشق دیوانه شهلا/ خر ریحانه دیوونه حنانه اصکل دیوانه

جرررررررررررررررررر 

ننت کی بود حالا؟

نیک: ننش بود دیگه😐😂

ای جااان 

بیاد منم بخندونه 

واییی یه بار من رفتم وبه یکی میخاستم بهش بگم از پستات خیلی خوشم میاد 

نوشتم از کامنتات خیلی خوشم میاد 

طرف کپ کرده بود نوشت مگه من اصلا تاحالا به تو کامنت دادم ؟

جرررررررررر خوردم ینی ...

واییی نگم براتون رفته بودم وبه لانا یه ویدیو کلیپ فوووق غمگین گذاشته بود ..

اومدم اونجا کامنت بدم اشتباهی رفتم یه پست خنده دار در حد مرررگش کامنت فوق عنسرده و اینا گذاشتمو اشک فرستادمو خلاصه فهمیدم چ اشتباهی کردم ک آبروم رفت تو وبش تازه اولین کامنتمم بود 

جررررررر ینی تا اخر منو سلطان سوتی میدونه 😂😂😂

نیک: وای😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂منم یک بار رفتم وب یکی از بچه ها😂😐بعد گفته بود فلانی میخواد بره😐😂 بعد من میخواستن استیکر گریه بزارم....اما همش استیکرای خنده فرستادم و ارسالل😐😂😂😂 بهم گفت عه نیک این میخواد بره بعد تو داری میخندی....قشنگ ابروم پوکید😐💔😂😂😂
سه شنبه ۸ مهر ۹۹ , ۰۲:۰۳ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:/

نیک: :|
سه شنبه ۸ مهر ۹۹ , ۰۲:۰۸ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نیک برو تو ساختار قالبت...

خوب...🙄
سه شنبه ۸ مهر ۹۹ , ۰۲:۱۰ عاشق دیوانه شهلا/ خر ریحانه دیوونه حنانه اصکل دیوانه

میگم ننه واقعیت یا ننه بیانت؟

ولی منصفانه تفاوت سوتیات منو در عجب گذاشته😂😂😂😂😂😂😂

نیک: ننه واقعیش😂😂😂

وندی: من خیلی سوتی میدم.. 🙂👊🏻😭😂
سه شنبه ۸ مهر ۹۹ , ۰۲:۱۱ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Reply-av رو سرچ کن

خوب...
سه شنبه ۸ مهر ۹۹ , ۰۲:۱۳ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

جلوش ب احتمال زیاد نوشته (*post_another_avatar*) یا ی چنین چیزی جای اون بنویس (*comment_reply_avatar*)

اینو هانی قرار بود صب بدرسته برام😂😂😂
ولی الان خودم درست میکنم ممنون ک گفتی لابلی❤❤❤
درستش کردم
سه شنبه ۸ مهر ۹۹ , ۰۲:۱۷ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خا الان خوب شدD:

 وندی : جر😂😐
نیک: ون ت باز سوتی دادی؟😐
سه شنبه ۸ مهر ۹۹ , ۰۲:۲۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

رمض دیگ نمیخاد اسمتو سره ریپ کردنه کامنتا بنویسی پروفت میاد دیه اسکول:|

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂پارهههههه


و : وای... وایی... واااایییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عاپااا میای وبم ؟

عاپات خوابیده😂😂

جرواجررر😂😂

 

😂😂😂😂😂😂🤦🏻‍♀️
یکی دیگم دادم همون دیشب ب غیر این
گفتم بعدا بزارتش😂

سوتیت خیلی خوب بود😂

😂😂😂😂😂🤦🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan