✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●افتادم...😬😂●-○

پارسال میترسیدم کلاس زبانم دیر برسم..

واسه همین وقتی که به اموزشگاه رسیدم تند تند از پله ها بالا رفتم...

وقتی که به طبقه اصلی رسیدم اون پله های اخر

جلوی کلی پسر خوردم زمین😬💔

چندتاشونم تو کلاس خودم بودن😬

خلاصه کا اب شدم رفتم تو زمین😬😂

کلی بهم خندیدم ولی من به چپم گرفتمشون😂🙄

و در اخر اون همه عجله ک داشتم دود هوا بود چون کلاسم شروع نشده بود🙄😬

هیچ دیگه🙄

تا اخر کلاس به پسرا نگاهم ننداختم🙄

از بس ابروم رفته بود😬😬🙄😂

اوخی 😅😅

منم یه همچین بلایی سرم اومدن بود ولی توی خیابون جلوی یه اکیپ

پسر داشتم از جلوشون راه میرفتم که یهوووو...

 پام پیچ خورد

با کون افتادم ...

خودم که مردم از خنده اونا هم که دیدن من میخندم

زدن زیر خنده...

 

 

همین جور از نوشته ات حسش اومد من نوشتم😐😅

هیم😬😂
اوخخخخخ😂😂😂
وای خیلی بده 😬😂



من دوست دارم بقیه از خاطره هاشون مخصوصا سوتی هاشون برام بگن😂😂😂

😂😂

😂😂😂🤦‍♀️
شنبه ۱۲ مهر ۹۹ , ۰۶:۵۱ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

تو کلا هردقه درحال افتادنی :|~

 

وایییییییی نیکاییی چجوری بک باکس کامنتات عکس گذاشتیییی من میخوامممممم

من که زیاد نمیوفتم😬😂


comment-add-form
اینو سرچ کن...
بعد تو قسمت بک گراند...
;(....background: url:(http
به این صورت بنویسش و لینک عکستو قرار بده توش...
البته عکست باید جوره باشه که ...نمد...طول و ایناش یکی باشه....
عکسای مختلفو امتحان کنی میفهمی..

نیکول🚮

منم سوتی زیاد دادم جلو پسرا😆

فااااک😂😂😂😂😂😂

داشتم دوچرخه سواری میکردم پسر همسایه اومد بیرون بهش نگا کردم بعد افتادم تو جوب-_-

بعد پسره گاو به جای کمک ازم عکس گرف:/

 

جان!
واهایی خیلی بده=/

پسرهههه...😐😐😐😐😐😐😐😐😐وات د 😐😂😂💔

😂😂😂خیلی بده

خیلی😐🤚🤚🤚🤚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan