✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●حواسم بهت هستꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ●-○

فکر نکن اگه بیخبر وبتو ببندی و بری من نمیفهمم!!!

سه شنبه ۱۵ مهر ۹۹ , ۱۴:۰۵ 𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙

همف ..

جاش امنه

سلام اسکای!
ممنون ک گفتی😐
خودمم میدونم جاش امنه
فقط خاستم بدونه
ک میدونم حواسم بهش هست و فراموشش نکردم....
الان چند روزه میدونم نیست!
تو هم وبتو بستی....
اما بعد بازش کردی..
میخواستم زود تر این پستو بزارم.....اما گفتم شاید فایترم اومد...دیدم نه....پس گذاشتم این پستو!

خبری ازش نیس...

واسه همین پستو گذاشتم!
خیلی وقته میدونم نیست!
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۱:۱۹ ↬✟༄ 𝕽𝖆𝖞𝖆❣

دلم براش تنگید... (:

خیلی عنتره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بی خبر رفته نمیگه اینجا ی دوستی داره خیلی دوسش داره😭
بدجور دلتنگشمم😭😭💔💔💔
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۱:۲۵ ↬✟༄ 𝕽𝖆𝖞𝖆❣

هقهقههققهقققققق منم بیبی گرلش بودم¬-¬😑😭😭

ععرررر😭😭😭😭😭😭😭
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۱:۲۵ ↬✟༄ 𝕽𝖆𝖞𝖆❣

هقهقههققهقققققق منم بیبی گرلش بودم¬-¬😑😭😭

یکبار 😂😂😂😂
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۱:۲۸ ↬✟༄ 𝕽𝖆𝖞𝖆❣

اشتباهی دسم دو بار خورد/:

هوم یه لیست از کسایی تو بیان ک دوست دارم بیبی گرل شون باشم دارم😹✨

هم...
وای جرررررر😂😂😂😂🍃🍃🍃🍃چ کیوت😂💜
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۱:۳۲ ↬✟༄ 𝕽𝖆𝖞𝖆❣

عا بخدا😂

بیا خصوصی یه لیست بگم😂

خصوصیم خو🙄

نیکول...

هق

دارم میمیرم

فایتر؟؟!!! تو کی هستی؟؟؟فایتر خودتیییی؟؟؟؟؟؟؟فایتررررر
سمایا.نشستثلمشثعلمشقلاثقعخلاکص8ث4غح08قتتیقذلومشنهع4ف5خ783

دارم میمیرم هق

چی شده فایتر؟ لعنتی چرا نیستیییییی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!وای الان گریه میکنم ....

دارم میمیرم :):

 

چرا؟؟
نکنه...
کرونا گرفتی؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan