✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●me&you — yoonmin [ldrtravel;au]●-○

 

 

! - !  YOONMIN  ! - !

✘ Download_1080 ✘

! - !  YOONMIN  ! - !

 

 

 

پ.ن: میو:)

مادر-_-

از اینا نزار من سکته میکنم:/

نیکول توعم یر خیزی ک:)

ای...🙄🙄😂😂
به درخواستی ها ک نمیشه بی توجهی کرد🙄🙄
اره از پنج و چهل دقیقه بیدارم:|

ماشالا :/

اها در خواستی بوده:)

تو کامروا شدی:-/

 

🙄😂
یعس:)
ها؟🙄
پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۰:۰۷ ↬✟༄ 𝕽𝖆𝖞𝖆❣

گلبمممممممممممممممم

با یونگی بودی یا چیم؟:|

سکته ام دادی :)

تشکوررررررر

کار من سکته دادن شماهاست😎😂
خواهششششش😁❤❤❤❤❤❤
درخواست دیگه ای بود در خدمتم😁❤

ایا میدانستی قاتل شدی؟؟

جرررررررررررررررررررر

تا دانستنی های بعدی بای

جرررررررر

وفتطواتهنغهنتاتغغعهئدثزفتسثئعغوهخن

بعله میدانستم😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂🍃🍃🍃🍃🍃
منتظر دانستنی های دفعه بعدی هستم😂💜❤

کزخیخقحثجص۰۸۲۷۲دگ9euwg8siSjieheu1i1i1uwuao1iwg^÷_×£#£×£×😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مرسیییییی گلگلیییی♥♥♥♥♥♥🍭🍭🍭🍭🍭🍭

خواهششششش😘❤❤❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan