✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●BTS V - Play Date [FMV]●-○

 

 

! - !  TAEHYUNG  ! - !

✘ Download_1080 ✘

! - !  TAEHYUNG  ! - !

 

 

پ.ن: خیلی وقت بود از ته پست نذاشته بودم:|

ببینید و کف کنید فرزندانم:)))

ممنان پدر

خواهش میکنم فرزنمD:

😐😂

نیییکککک

سلاااااامممممم

توکجاییییی؟😭

سلامممممم اونیییییییییییییییییییییییییییییییییی
من اینجام:|

پوگوشیپداااا😭😭😭😭😭😭💞💞

عه؟😐...

 

😂

خوبییی؟چه ها میکنییی

😭😭😭💞
عاره:|😐😂

😂
اره خوبم تو چی اونم خوبی؟:)
يكشنبه ۲۷ مهر ۹۹ , ۱۸:۵۴ 내 눈물이 무뎌져도 :]

کف خون کلدم ^`^ 

:|

خا یه رخ نشون بده ب اونیت😭😐

 

منممم خووبمممم*--*

درس میخونی کههه

چی نشون بدم؟|:😐😂


خوبههه....
اره باو:|

رخخخخخخخ چهرههههههه قیاااافهههههه:/

ینی میگم بگو هستییی😑

😂

افریییننن بوخوننن

چهره قیافه؟😂


چرا هستی؟:| اونی میخوام:|

هعیییی:|😂

وای ماماننننننن چنقده خوب بوددددددد😭😭😭

مرسییییییی❤️❤️❤️

وای من میخوام همه پستاتو ببینمممممم

45 صفحه سسسسسسس😭😭😭

این اف ام وی ها کشندن😂
خواهشیاااتتتتتتتتتتتتتتت❤️❤️❤️
واقعا...ام...خوب هر روز از یه قسمت شروع کن
یه روز مال تهو ببین یه روز یونگی...یه روز ار ام و....😂😂😂
اون که....همشون اف ام وی نیست پستای فانم هست:|😂

اصن ببین من روانی فن ام ویم و هی پراکنده دان می کردم از جاهای مختلف

اصن وب تو رو که دیدم باللللللللل در آرودمممممممم🤩🤩🤩🤩🤩

اممم خب ببین

همه پستات دسته بندی داره؟

یه پستی جا نمونه...

راستش منم بدجور روانی اینجور چیزام....
ععر😂❤️❤️❤️
دارم میبینم😂
اره همشووننن دسته بندین خیالت تخت😂
جججججررررررررررر😂😂😂😂
نه همشون دسته بندین😂

راستی من نیکام...
15 ساله ارمی یونگی لاور
متولد 20 ابان 1384...و خیلی یونگیو دوس دارم:|😂
دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۰۰:۴۵ ✞︎☠KIM AYASO ❥✞︎
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** **** ** **** **** **** 

**** ***********

****** *** ** **

 

زیبا بود :) 

امم نه...


ممنان ایاسو❤️

میشیم میشیم ایشالا😂💜

شک درونش نیست❤️❤️❤️😂😂

میگم نیکا...

تو بلدی حجم فایل پایین بیاری؟

مگه میشه اصلا؟😂😂😂😂😂😂😂😂

نمیتونم باور کنم یه عادم بتونه در این حد عالی و بی نقص باشه واقعا با دیدن تهیونگ به زیبا بودن خدا ایمان میارم

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
به قول جیسوگ..😂😂
فک کنم خدا برای طراحی کردن صورت تهیونگ خیلی زمان گذاشته😂😂😂😂😂😂

جرررر😂😂😂

آره میشه😂

جرر😂😂😂😂 من نمیدونستممممم😂😂
دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۲۰:۲۳ ●•▪Sajedeh▪•● ...

چقد من عاشق پستاتم *_*

باور کن پستامم عاشقتن❤️❤️❤️😂
دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۲۱:۰۷ ●•▪Sajedeh▪•● ...

ههههههه 😂😂😂😂 دیوونه 😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan