✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●Do you know bts___EDIT●-○

 

 

! - !  BTS  ! - !

✘Download_720 ✘

! - !  BTS  ! - !

 

 

 

پ.ن: عرر...

نیکا شییی منو یادت هست؟؟_؟؟

 

 

قالبت رو دوستتتتت+-----+

های لاولی...
یس یادمه الینا....
چطوری؟


ممنونمممممم❤️❤️

واهاهاهاهاهاییییییییییییییییییییی

ساچ عه واااااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووووووو

*_________________________________*

یععسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس❤️
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۶:۰۰ 내 눈물이 무뎌져도 :]

عرررررررررررر ....... چ خوف بودددددددد *-*! 

اولین باره که داری اینجوری تایپ میکنی❤️❤️😂

منو یادت بود؟میومدی یه سر میزدی بهم خووT-T

 

من خوبم بدک نیستم تو چطوری لاو؟؟

هف راستش اصلا وقت نمیکنم....بیشتر میام وباتون:)


خوب باش!
خوبم!
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۶:۰۹ 내 눈물이 무뎌져도 :]

چوجولی ¿ ....... عرررررررررررر ¿ 

ام🙄🙄🙄🙄

اوهوم درکم میکنم-_-

 

خوبمXD

 

شکر

هوم:)

خوبهه

😁😂❤
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۶:۱۶ 내 눈물이 무뎌져도 :]

چوجولییییییییییییییی ....... آیشششششششش لفدی خآبیدیییییی ¿¿ ....... نننننننییییییییییییکککککککککککککاااااااااااااااااا ششششششششششششششششششششششششششششششششیییییییییییییییییییییییییییییییییی .........انَنه نخآب موتلکییییییییییی -~- 

ن هستم کار پیش اومد برام :/
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۸:۴۷ 내 눈물이 무뎌져도 :]

فک کلدم خآبیدی •-• .......نگفدی چوجولی ¿ 

اوه نهه😂
چوجولی؟:| منظورتو نمیفهمم😂

عالییییییییییییییییییی

میشه بیای پست اخرمو ببینی و سوالامو جواب بدی؟

عععععرررررر
الان امتحان دارم لاو....
ولی اره میام حتما چند دقیقه دیه که امتحانمو دادم

فقط میشه ادرس پستو بدی؟... وبتو پیدا نمیکنم:|
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۹:۵۹ 내 눈물이 무뎌져도 :]

اژ چ نژل اولین باله اونژولی تایپ موکونم ¿ 

جاست حرفمو فراموش کن😂😂
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۲۰:۰۳ 내 눈물이 무뎌져도 :]

خآب 

افرین!

سلام نیکا جونی خوبی؟😃💜

 

بیا به دادم برس، لینک فیلمایی که میزارم خرابن😐 چی کار باید بکنم☹️

سلامم عزیزممممممم😃💜💜

چک کردم سالمن که!
از کجا داری به مشکل بر میخوری؟!

ععععع راست میگی✌🏻😃 

 

بوس بهت بسیاااار😍💜

 

اخه یکی کامنت گذاشت که خرابن😩 خودمم با گوشی مامانم امتحان کردم باز نشد😬 به خاطر همین سکته کردم😂✌🏻

هوم..

لاب یو...💜.

اها...الان برات باز شدن؟!

میشه تو یه امتحان کنی ببینی باز میشه یا نه؟؟🥺💜

کردم باز میشه!
بگو دقیقا کجا گیر میکنی؟!

من مشکلی ندارم که ، میخوام ببینم که این لینکا کار میکنن و میشه باهاشون دان کرد یا نه😬😬😬✌🏻

حالا تو گفتی میشه و من بسا شاد گردیدم😃🤟🏻😂😂✌🏻

اهااا... خیالت تخت ن تنها میتونی دان کنی به صورت انلاینم میتونی ببینی:)✌🏻

دستت درد نکنه لاو😍

راستی لابم ریزی که ازش استفاده میکنی خیلی تبلیغ داره تا برسی به لینک دانلود پنج هزار سال طول میکشه😂😂😂😂😂 

خواهش میکنمممم
اره خودم میدونم ولی خا:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan