✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●یونگی....●-○

?YOU JUST WANT PLAY WITH MY HEART YES

.

.

.

I know the answer

.

.

.

!YES

 

 

:_)

ای جاست وانت....😭😭😭😭😭
ناثینک😭😭😭

عرررررررررررررر@~@

هیز مای شوهر@~@

اند فینیش@~@

 

خوشبخت بشی عروسی مارم دعوت کن:|

لتس جاست عر:")

ععععععررررررررر😭😭😭😭😭😭

یواش یواش

 

چرا یونگی و جی کی دیروز اتک زدن؟؟

/:  چرا واقعا

 

من سر هردوتاشون جامع دریدم لنتی یکی گیتار میزنه یکی بت موهاش دلبری میکنه انصاف نیست

 

برای یه 7 ستن اصلا نیست

 

عین اون اهنگ شدم که میگه بین این همه خوشگل کیو انتخاب کنم؟؟

 

جررررررر

خودمم برام سواله!!

عرررررر-😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


جرر وایی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یونگی بیشعوووووور

دیروز منو کشتتت😭😭😭😭

خدااااا

 

پسره.....
من امروز اومد تو خوابم....داش گیتار میزد:)
پنجشنبه ۱ آبان ۹۹ , ۱۲:۲۴ 내 눈물이 무뎌져도 :]

عرررررررررررررررررر .......... *-*! ........... یاد مکژیک اوفدادم نمد چیلا *-*! ¿ 

اوم نمیدونم!😂

من مرگ

و تامام

منم مرگ....روحم شاد
روحت شاد😭❤

فعل want در این جمله حتما باید با حرف اضافه to بیاد وگرنه از لحاظ گرامری و ساختاری غلط میشه.

ممنون از راهنماییت💞❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan