✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●Pick your Filter ✘ 「 PARK JIMIN 」●-○

×~☆  در دو کیفیت  ☆~×

 

! - !  JIMIN  ! - !

✘ Download_1080 ✘

✘ Download_720 ✘

! - !  JIMIN  ! - !

 

 

 

پ.ن: ععررررررر

وای خداااااااااااااااااااا

واقعا دارم عر میزنمممممممممممم😭😭😭😭

چرا یکی نیس من باهاش عر بزنمممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭

ماماننننننننننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مرسی نیکا خیلیییییییی مرسییییییی😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

 

میگم نیکا...

میتونی یه موقع وقت کردی یه میکس کاملم از فیلتر بذاری😁💙؟

مرسی قربونت😍😍

خا مگه کسی هم الکی عر میزنه🙄🍃؟(جهت شوخی بود بخندیم یاع یاع:/😂)
بیا باهم عررررر بزنیممم
عععععععررررررررررررررررررررر
چکار مامانت دارهههههه🙄🙄🙄😭😭😭😭😭😭😭😭🍃
خواهش میکنم لاو🥺😘💜💜💜💜💜💜💜💜


یعنی کل اهنگ؟ از اول تا اخرش؟ یا از از خود پسرا؟🙄

تو کلا من و میکشی اخر://////////

من غلط بکنم🙄🍃
گمونم باید اسم وبمو به خطر مرگ تغییر بدم🙄🍃😂😂

میکسی که میذاری از جیمین کل سه چار دقیقه ی آهنگ باشه

نه فقط چن دقیقه ش :)

او اونجوری....
اوکی لاو نگاه میکنم....چیز خوبی یافتم حتمااا میزارم:)
درخواست دیگه ای بود حتما بگو

مرسیییی عزیزمممم💜💜💜💙💙💙

حتما💋💋💋

خواهش میکنم لاومممم💜💙
💙

واییییییییییی عالیییی بوددددد😍😍😍گادددد

هوم...لازم بود این پستو بزارم برای چند نفر که حالشون خوب نیست!:)
خوشحالم خوشت اومده..💜💜💙

عررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭

من هنوز دارم عر میزنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

تو عر میزنی من اینور دارم جر میخورم...
جررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

کوفت نخند به مرگ من😂😂

:|😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan