✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●monster ✧ jeon jungkook●-○

 

 

 

! - !  JK  ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  JK  ! - !

 

 

پ.ن: مدیونین که سر این عر نزنید...

0-0

دیدی دیریین

 

بازشروع شد

اوخ اوخ اوخ

ام...

0-0؟

://

هیچی فقط دارم گیج میزنم 😐😂

خخخ

سالام نیکایی

قرار بود هر روز بیام یه حالی بگیرم ازت ولی درسا نذاشتن :"(

بوبحشید

خب خوبی؟

😂
های لاولی...
هعیییییییی تف به این درسا:)
کیچانا بابا
یعس لاو من خوبم تو چطوری؟!

عررررر دیگه قلب برام نموند💔😭😂

تو همیشه با FMV هات قلب برام نمیزاری💔😂

هعییی😂😂😂😂🍃🍃🍃راستیتش پشمای خودمم میریزن با دیدن اینا😐😂
این وب من کشندست😂🍃🙄

😂جرررر 

 

از کشنده هم رد شده 😂😍

بهترینی ❤️😉

والا😂😂😂🍃


هیع🙄🍃😂
ممنونمم🥺💋💞

خخخ

بازم با کامی میای یه دونه ایموجیو کپی کردی؟XDDDD

دقیقا این روشو منم خیلی مورد استفاده قرار میدم :|

آرههه لعنت به این درساا

خخخخ

منم خوبمم ینی مث همیشههه عالیییییییییییی

ججررر از کجا فهمیدی؟😂😂😂😂😂🍃🙄
واقعا عالیه😂🤦‍♀️
هعییی:/

ععععررر عاللللللیییهههههههههههههههههه

خخخخخ

خودت دفه قبل گفتی دیههههه XDDDD

والا حوصله کپی ندارم من 

خخخخخ

امروز شطوری *-*

😂😂😂😂😂😂
من کنترل V میزنم برای پست کردن دیه راحتم واسه همین اذیت نمیشم:|😂


امروزم خوبم ... تو چی؟!

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😱😵😵😵😵😵😵😵😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😍😍😍😍😍😍😍

ای واییییییی از دست رفتتت🔥😱

خخخخ

آره میفهمم چی میگی

من قبلا تو همین کار بودم دیه :/

خخخ

منم مث همیشههه عالیییییی

راسی نیکایی دیگه نبینم وبتو ببندیا ^^

😂😂😂😂

چه خوببب:)))))))))))))))))))
اه اون....
ببخشید:)

خخخخخ

به من نگو ببخشید 

خخخخ

اصن عیبی نداره 

خوبه که الان هسی ^^

😂

ممنون:)))

عژیژیییییییییی همش اونو کپی نکن

اوکی باشه💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan