✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●❛BTS - BOSS B_***❜ →『FMV』●-○

 

 

 

! - !  BTS  ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  BTS  ! - !

 

 

پ.ن: عرر*-*

واهاهاهاهاوووووووو

مرسیییییییییی*-*💙💜💙💜

خواهش لاو*-*💜

ویییییییییییییییییی اینننننننننننن

جررررررررررررر عرررررررررررر

عارهههههه اینننننننننن💜💜

عرررر

من خیلی دنبال این بودم

دمت جیز نیکولی

عه واقعا؟:|
خو پس حال کن باهاش:)))
راستی I see you again  رو اپ کردم...:)

اری کلی دنبالش گشتم

 

 

دیدم😁

ب خدا اگه سداند باشه میرم خودمو از برج میلاد پرت میکنم پایین😂😂

 

راستی...منم بایس رکرم کوک شد

دقیقا مث همیم الان😐😂😎

😂😂😂❤


برج میلاد جر😂😂😂😂


ناموسن؟🙄 صبر کن النا چند سالت بود؟؟؟؟؟احیانن همزارم نیستی؟!

هممم....اره فانوسن😂

اینجانب مین الی قشنگه 14 ساله از تهران

همزاد مین نیکای جذاب هستم😂😎

یه سال ازم بزرگتری فک کنم

 

 

برج میلاد خوب نی؟خو پ برج ازادی😎

غمگینی ک وسطای داستان غمگینه و باید بهت بگم ک اخر داستان معلوم نیست خوب تموم شه یا بد!
من هفته پیش سه شنبه 15 ساله شدم🙄😂
مین نیکای جذاب😂💙🤦‍♀️
اوهوم 


ن همون میلاد خوبه:/😂

خوب تمومش نکنی  اول از میلاد میپرم بعد میگم تیکه هامو ببرن از بالای ازادی ب پایین پرت کنن😐😐😂

 

 

 

مین نیکای خیلی جذاب

تففف😂😂😂😂😂😂😂 بزای پارت هشت دو صفحه دیگه باسد بنویسم ک منتشرش کنم🙄 شاید این پارتو بیشتر نوشتم نمد🙄💙



🙄😂🍃
الی چرا نمیایی وات؟:(

درود ب شرفت

بنویس بنویس😂

 

 

فردا مویام انشاالله😂

😂😂😂😂


بیااا🥺🥺دلم واست تنگ شده عنتر ایشش🥺

عنتر؟

😐😂

 

رو چشم نیکولی

مویام حتما

 

منم دلم تنگیده

 

 

اون دیوونه خونه هنو پابرجاست؟

اوهوم تو عنتو گوگول مگول منی که هنوز عکسشو ندیدم🤧🤧🤧💙


اخجونننن😎💃💃💃

🥺🤧💙💙


اره پا برجاست ولی هلیا و نگار و بارانا و اینا نیستن منم لفت دادم:/مبینا و فریماه و فاری و صاحل و شینایا اینا هستن...

عنتر گوگول مگول؟😂😂😂

بابا یه مدت ک عکسم رو پروفم بود

ظاهرا سعادت دیدار روی ماه منو نداشتی(زااارت😂)

 

 

 

خو هلی و نگار بارانا و تو ک نباشین ب چ دردم میخوره

منم لفت میدم بابا

شایدم لفت ندم😔😎

اره🤧💙
ای عنتر ندیدم😐😂😂
😂😂😂👊

اره لفت بده 😐✋از من گفتن بود😂 فوقش یه گروه میزنیم خودمونو توش ادد میکنیم😎😂

اوه...فکر بسی هوشمندانه ای است...گروه جدید..یاع یاع😂

 

 

لفت میدهم

😂😂😂✋😎

ایست قلبی کردم 😂😭😍💜

خیلی باحال بود دستت درد نکنه، 😍😁💜

هنوز مونده ایست نکن😂😂🤧💜
خواهش میکنم 🤧💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan