✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●FMV BTS●-○

 

 

! - !  BTS  ! - !

✘Download_720 ✘

! - !  BTS  ! - !

واییییییییییی*0*

جلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

هق

عللللللللللللللللللللللللللللللللللللل*)*

ععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

دستشوییم ریخت از هیجان0-0...

ای...بدو بدو وبمو کثیف کردی عه...😂(شوخی)

نخند اونی ^^ دیونه شدم رفت بعد 12 دقیقه میگم چه مرگم شده0-0؟؟

 

فکر کنم 3 تا بستنی کار خودشو کرد:/

سه تا بستنی بخوره تو سرت😂😂:|
منم میخوامممممممممممممممممممممم

هعییییییییییی 

 

شیشه توجایییییییییی؟؟

تو دستته شیشه گوشیت:)😂😂😂😂

*^*

فعلا جاشون تو شیمکم گرم و نرمه#0#

 

#کله بکون تو یخچال فیبیزل اونجا حتما هست@0@

هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نه خب این شیشه خراب بشه باید برم قبرمو بکنم دارم دنبال یه شیشه دیه میگردم

جرررر😂😂😂😂
خوب شیشه پنجره دیگه:|
یا هم شیشه تی وی😂😂
خیلی هست شیشه اطرافت برو تو یکیشون😂😂😂😂😂😂😂😂

*8*

ممنونم اونییییییییییی*-*

 

 

*~* جات خالی 2 تا چوبی با کاکایو +1 کی 4 میوه*^*بود

خوتاهش میکنم دونگسنگمممممممم


ایشالله حرومه از الان:/😂

0-0

اوههههههههههههههههعععععع

 

آب دهنم پرید00...

 

اونییییییی@~@!!!!

ارع😂:/
تا تو باشی کاری نکنی الان دلم بستنی بخواد:|

رفتم تو پنجره :/

نیوفتی پایین...

نه بابا جعررررررمن جونمو دوست دارم

اها اوخیش...فک کردم الان روحت داره با من میحرفع😂😂😂😂

جعررررررررررررر

 

من تا خرمای تورو (دور از جون/)نخورم نمیمیرم 

😂😂😂😂😂😂😂😂


خرما؟:||

*~*

-~-

-0- خوف چی کال موکردم030!!!

 

خوشتمخ بود دیگععع^^

منم بستنی میخوام :||||||

0-0

 

از کجا بکنم بیالم-0-؟؟

نمیتونی بهم بدی که:|

اره دیگه تو ختم خرما میخورن :/

 

جعررررررررررررر

ای....

:|😂😂😂

...؟؟

 

 

جعرررررررررررررر

اییییییییییییییییی😂😂😂

همین0-0

 

موضوع همینه0-0

 

چطولی^^؟؟؟اونییی

هوم....
من عالیییمممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan