✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

حضورتونو اعلام کنید!..گایز:|

کیا الان انن؟!!

خوب گوگولایی که حضورشونو اعلام کردن...

و اونایی که بعد این پستو میبینن!

میشه تو این چالش شرکت کنن؟!

البته بعضیا کردنا..

ولی خوب

میخوام باز شرکت کنین که بهم بگید

هرچی که تو دلتونه:)

 

لینک درس شد:|

این

 

|خواهش میکنم حتما شرکت کنین:)

این مسخره بازیا چیه 😂 😂

هرچی تو دلتونه که نمیتونین رو در رو بهم بگیدو بگید اوکی؟:)

مائده شصغریان از بیان حاضر✋

جر😂
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۰:۱۷ ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

من🐈

عه سلامم😂

به نام خدا من😂🙋🏻‍♂️

😂😂

عه اونی:)

سللللللللللللللللللللللللللللللئوووووووووووووووووووووووم

سلامممممممممم
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۰:۲۳ ●~●saba 사령관 사바

جعر 😂 😂 😂

:|😂
شرکت کن دیه!

حاضر😂

😂افرین

👆اجازه؟

ما حاضریم😂

بله بفرما!
افرین😂
حالا لطفا چالشو شرکت کن:)
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۰:۲۵ ●~●saba 사령관 사바

بزار کلاس زبانم تموم شه

اوکی:)
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۰:۲۹ ●~●saba 사령관 사바

😂 😂 😂 😂

 

 

:)

ای تا تف هرچی ارسال پیام میزنم ارسال نمیشه :|😂🙄

🙄

سلام 

تو کی هستی ؟

 

معرفی مینمایی ؟😊

 

من پریسا 

16

سلام پریسا خوشبختم عزیزم...
تو قسمت About me دربارم بخون لاو:)

خوشبختم نیکا جون

 

بزن قدش ✋ 

آبانیم دوتامون

 

عه منم عاشق رقصم 

❤❤

منم همینطور پریسا جونی


عه چند ابانی؟!


:)❤

😂ارسال شد بلاخره

:)

4 آبان ❤

توهم 20 ی

دقیقا 379 روز ازت بزرگترم 

(دقیق گفتمش😂)

دس خوش:|❤
حوصلع داشتی لعنتی😂😂❤

هدرت خیلی کیوته 😂😍

 

چشمام و گرفته میخوام باهاش رل بزنم 😐😂😂

میخوام رنگو عوض کنم دیه!


دیوونه😂

😂عع چه خوب یه چیز بزار آدم و به فاک بده😐😂😂

 

دیوونه شدم خودم خبر ندارم 😐🚶‍♂️😂

جججررر😐😂


😂😂

مگه چه گفتن؟ 😂😂

یه چیزایی:|😂
اهنگ خوندن😂

😐😐😐

اولین کامنت مبارک:|😂

😂

 

این دیگه آخر مسخره بازیه آخه آهنگ! :|😂

همین:|😂😂😂
ولی گمون کنم بدونم کیه:)😂

مرسی😐ولی نمیشناسمت

نمد چجوری فالو شدی😐

خواهش:)
خا الان بیا بشناسیم
بندهه نیکا هستم 15 ساله یونگی لاور از اشنایی با شما خوشبختم که هنوز اسمتان را نمیدانم:|
😂😂😂
معرفی نمیکنی؟😂

حسنام ۱۵

خوشبختم😐

حسان؟:|
می تو:|
پوکر:|

😂

ای آفرین الان برو مچشو بگیر بگو اعتراف میکنی خودتی یا عمو قلی و بفرستم بندازتت تو گونی ببره!؟ 😂😂😂

😂😂😂
ن دیه چالش اسمش ناشناسه سو بیخیالش😂

حسنا😐

 

عه حسنا:|😂😂😂😂😂😂😂😂
جرررررر😂
خوشبختم حسنا😂

اره حسنا😐

🙂

هم حسنا جانم:)

نیکا جواب هم میخوام 

شرکت کردم ولی جواب هم بده

 

خیلی کنجکاوم ببینم واکنشت به حرف من چیه

😆😆😆😆😆😆😆 و نگفتم کی هستم 

پس نمیشناسی 😆😆😆😆😆😆😆😆

 

 

 

 

منتظرم..........

باشه میزارمش 😁❤
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۱:۲۹ ●~●saba 사령관 사바

جعرر😂😂

😂😂😂

لیلی در وا کن مویوم:/

🙄😂در بازه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan