✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●🎉Happy JIN day🎉●-○

تولدددددد ورددوایددد هندسااامموننننننن مبارککککککککککککککککککککککککک

عرررررررررررر جیننننننننننن 😭😭😭

کجایی ببینیموننننن؟؟؟ 😭😭😭😭

هق:")

چقدر زود بزرگگ شددددددددددد

ععععععرررررررر

حالا همه دستتتتتتتتتتتتتتتتتتت 😭😭💃💃💃💃💃🎉

من خوبم 😐😂

اخ اخ جین میدونم اینو نمیبینی ولی بزار بگم تو دلم نمونه..

 

مراقب باشید:|

هم خودت

هم بقیه گروه

به خودتون فشار نیاریدا:|

هرچند میدونم که میارید:|

ولی خا خواستم که گفته باشم:")

وی الویز توگدر یونو؟:)

سو وی لاویو:)

وی لاو بی تی اس:)

فور...

اولویز!

 

❤Haapy Birthday Seokjin oppa ❤

 

 

پ.ن: جدی گریم اومده نمد چرا:)

 

بیایین ادامه مطلب گایز!

 

~ ☆ ●  EDIT  ● ☆ ~

 

 

 

 

 

 

~ ☆ ●  WALLPAPER  ● ☆ ~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:")

پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۱۹:۲۴ 내 눈물이 무뎌져도 :]

هپی مپی :] 

هق:)
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۰:۰۹ 내 눈물이 무뎌져도 :]

هعییی ت چت شوده ¿:] 

چیزیم نشده که:|
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۰:۱۰ 내 눈물이 무뎌져도 :]

فک کلدم ت هم ی چیژی ته :] ........ لاشدی املوژ چندمه ¿:] 

ن من عالیم
امروز 13 اوم
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۰:۲۰ 내 눈물이 무뎌져도 :]

هوممممم ......... نمد بش بوگم لوژی عه ...... نَحش یا خوف ¿:] .......... نَحش بلا اینکه الینا شیی لف :] ....... خوف بلا تبلد جین :] ........ چ کونم نیکا شیی ¿ *لب هاش آویزون میشه* 

متوجه نمیشم چی گفتی گوگولی:(
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۰:۲۸ 내 눈물이 무뎌져도 :]

ولش کون :] ........ نوخآم ژهنتو مختل کونم ....... بژا نالاحتیام بلا خ م باوشه :] ......... چون نوموخآم بعدا بعژیا بوگن ک ...... ناله موکونم :] 

:|
میتونی بیایی خصوصی هرچی توی دلته بگی
من گوش میکنم!
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۰:۳۵ 내 눈물이 무뎌져도 :]

میگم ...... امروز روز نحسی عه یا روز خوبی عه¿ ........... خب مطمئنم ت میگی خوب ....... اما من میگم نحس ....... و این از شانس جینا ی خوبمه ک امروز تولدشه ....... امروز ...... الینا رف ........ اون الگوی من بود ......... من میخوایتم مث اون ی کوکمین شیپر هزاررررر آتیشه بشم ....... اما رف ...... ب دلایلی ....... نمد چعرا واقعا سرم رو میخوام بکوبم ........ دارم میکوبم ول آروم نمیشم ........ هعییییی فهمیدی چ موگم دیه ن ¿:] ......... نمید چیلا ول هنوژم خاای نشودم -~- :] 

فهمیدم:)...
:))
میتونی مثل اون یه کوکمین شیپر باشی:)
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۲۰:۳۸ 내 눈물이 무뎌져도 :]

اههههههه ......... مح بولم ب بکوب بکوبم ایدامه بودم........ فعلنی اوُدافِزیی :] 

عیححح:"(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan