✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●جواب ناشناساتون!●-○

خیلی کم بودین یونو؟

خیلیاتونو میشناسم و خیالیا میشناسینتم!

سو اگه نمیدوستین میتونین شرکت کنین باز زیر این مطلب جواباتونو میدم!

سو...:)

 

 

LINK

شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۰۹ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی

ممنونم:))❤❤😊
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۰۹ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

ایسگایی بیدم

:|😂😂😂
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۰ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

باور کن نمیدانم چه بگویم بزار چندتا جمله انگلیش بنویسم تو دلم مونده اخه چند روز / ماه / سال / قرنه متن انگلیسی ننوشتم 😢😢 😊 : the society of bayan : How we can communicate when we're not able to talking face to face ? We can use bayan (also known as blog.ir) and all of bayan familly can be happy together but when there is anger & sadness & crying & .... , how can we be happy in bayan ? I think bayan is probably going to be a sad place for teenagers and younger kids because they are going to love bayan through the time , and maybe they can't leave bayan because of their love in bayan's space , so tell me how can i hate bayan when my friends need me for suggestions and helps and thinking for their tommorow ...... sorry for this big paragraph but i needed to write it , i'm so happy now because i'm not forced to speak with some body and i can sleep aasy and pass away ...... thank god ..... i love bayan ..... adnd also happy for finding these incredible friends and amazing friendship as size of our country iran ......😊 خوش گذشت برو کیف کن ترجمه کن بخون همه رو میکشمت اگه نخونی 😢 لاو یو ❤❤❤❤❤❤

اوکی لاو ترجمش کردم:)❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۰ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

جدیدا خیلی عبوس شدی :(

من عبوس نشدم
شاید این فکر تو عه!
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۰ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

جعررررررررررر چطوری جعرررررررر لو رفتم حالا بوزار یه شعر برات بوخونم نه دوتا اولی هارمانم بابا نرده چار شافم 😂😂😂 بعدی سلام خل تو خونه محصل دیونه قول بده حرفای این بنده یادت بمونه مررسی همیشه قبل پست استیریم بزن راحت بخواب یادت باشه اول ام وی بعد مدال جعرررررررررررر

گاد!😂😂😂
ممنون از شرکتت جعر:|❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۰ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

حس میکنم درد زیاد کشیدی داری سعی میکنی فراموشش کنی اما هنوز سختته میتونم کمکت کنم

ممنون میشم:)❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۱ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

خب... سلام نیکایی منو میشناسی ن خیلی ولی خب میشناسی دیه حرف زیادی ندارم بزنم من مث خیلی از ادما نیسم ک حرفمو ب طرف نزنم ب راحتی با طرف مقابلم صحبت میکنم. ولی خودت گفتی شرکت کنم و خب کردم^^ امیدوارم رفیق خوبی برات باشم همیشه بهترین چیزارو برای خودت بخواه برات مهم نباشه ک چی صدات میکنن بزا تو ارزوی مث تو شدن بمونن و خوب زندگی کن^^

الان چون به صورت ناشناس اومدی نمیشناسم:|
ممنون که وقتتو گذاشتی و شرکت کردی:)❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۱ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

خیلی دختر خوبی هستی و بی نقص :)

ممنونم:)❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۲ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

دخملی خوف و مِهلَفوُنیییییییی .......... و مح اژ اینکه با ت آشنا شودم اوُشالم :]

ممنونم کیوتی:)❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۲ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

دوست دارم مین الی خیلی خیلی زیاد^^

من مین نیکام ن مین الی جانم:|❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۲ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

قبلیه اومد؟ نیومد؟ اهههههه چیقده بده اینجا

:|
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۲ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

معلوم نیس فازت چیه:| دختر خیلی خوبیی دوست خیلی خوب منی ولی از من بدت میاد نمی‌دونم چرا😐ترجیح میدم پیشت نباشم راحت باشی:| خب همین که ناشناس اومدم زیادی بود مزاحم شدم دیگه هیچوقت نمیام نگران نباش مزاحم نمیشم دیگه ... بای فوراور 🤚

میدونم کی هستی!
و شاید یه دلیل خاصی داشته باشم بابت این رفتارم!!!
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۲ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

میشه مث مرده متحرک وبت نباشه؟ فق میای به انگلیسی یچی میزاری میری توضیح نمیدی پست دیگه ای نمیزاری کلن اخه جرا،

اگه توجه میکردی میفهمدی رنگ وب از دارک باز میومد سمت لایت:|
و...اگه وارد پست خودش بشی به احتمال زیاد توضیح دادم
اگه از پستی چیزی تنیفهمی بهم بگو توضیح بدمش...
تو قسمت فان تایم میتونی کلی ویدئو خنده دار پیدا کنی...
الانا هم اگه تونستم گیف و اینا میزارم!
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۳ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

نازنین مریم چشماتو وا کن منو نیگا کن نازنین مریم آی نازنین مریم

😂❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۳ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

نمیشناسمت😐

وح شناختیم ولی:|
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۳ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

نه فک کنم نیومده ببین این اومده: عااااااااااوو سالام نیکایی فک کنم شناختی دیگ اینک خیلییی دخمل قشنگی هسی امیدوارم همیشه حالت بهتر از دیروزت باشه خخخ مدانم این حرفو دیگ زیادی گفتم ولی واقعا برا همتون آرزوش میکنم :) اگه اومده که هیچ دیگ

:))))❤❤❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۳ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

یعنی اینجاام حاضری بزنم؟ باشه مائده شصغری حاضر

یعنی...😐😂😂
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۳ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

یو نایس کیپ گوینگ

:)❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۳۳ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

نیکا خیلی دوستداشتنی و جذابی :)

مرسی که بهم گفتی:)))))❤❤❤❤
شنبه ۱۵ آذر ۹۹ , ۲۲:۲۰ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

اونی که گفته وبت مثه مرده متحرکه... با کمال احترام زر مفت زده :) وبت حرف نداره از وبایی ای ک خیلی دوست دارم *-* فک کنم دیگه فهمیئه باشی کیم😂 و اینکه... از اونجایی میگم عبوس شدی که... کمتر میای... جدیدا جواب کامنتا رو اونجور پر هیجان و طولانی ای که قبلا می دادی نمیدی... همین دوتا به چشم اومد دقیقنم بعد روز تولدت بود ... :(

نمد..من خودمم یه مرده متحرکم دیه:):|
ن نفهمیدم هنو:|
کمتر چون وقت ندارم نمد چمه!:)
دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ , ۱۰:۳۳ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

نیکا شییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^^ .............. خعلیییییییییییییییی ژیادددددددددددد مِهلَفوُنییییییییییییییییییییییی ^^

مرسی کیوتی:)

نیکا داری با خودت حرف میزنی

:||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
جواب ناشناساست:|

نیکاااااااااا قالبتوووووو عشقههههههههههه دوسسسسسسسس😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

مرسی اونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی😍😍😍

عکس هدرتو میدی بهم؟😢😢

خودم ادیت کردمش:")
https://uupload.ir/files/b980_126810096_4191046460910584_2439647997662185972_o.png

اوه مای گاش😂

مزاحمت ایجاد نکنم😂

:)
ن مزاحم نیستی باو:|
دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ , ۱۴:۵۲ ༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

اممم حرفی ندارم بات خیلی دلم براتون تنگیده کاشکی میشد برگردم به بعد از عید هیییی

خو بیا پیشم باهان بحرف!
مگه مردم؟:|

بزار دیگ :|

ام..چی رو؟!

جوبازو 

همشونو هرچی بودو گذاشتم....این نظرات خودمن نظرات!جواباشونو دادم

اها جررررررر 

اره😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan