✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●قالب!●-○

باح باح چقدر قشنگ شده عررررررر*-*

 

(اینطوری نگام نکنین جهت دل خودم اینو گفتم:|ایش:|)

از الان بگم دیوونه هم خودتونین با تچکر 😂😂❤️

:/

این بدبخت هم رد داد

من جزعی از رد دهندگان بودم:| 😂😂

قالبت رسما منو به دیار باقی داد 😂💜

 

 

جوان ناکام سپهر آرمی 

قاتل : نیکا و قالبش

محل دفن : ناکجا آباد

سال طلوع : 1399؟؟!

😂😂😂

😂


جرررررررر😂😂😂😂😂😂
نیکا و قالبش😂😂😂😂
وایی😂😂

ووییی چقد شوگا کیوته گیفش😍

خیلیییییی کیوتهههههههههههههههه من دها میلیون بار سرش اوردوز کردم:|

فک کنم این از قبلیه بیشتر به قالب وب میاد ن؟!

البته فقط گیف عوض شده ولی قشنگ شده و... 😂😂💜

 

منم دیوونه شدم دیش دیش 🕺🕺🕺😏

اخه چون قرمز بود و اینا به تم قالب نمیومد واس همین😂😂
اون روزو هم ک عوض کردم این بیان کاصافت چیزی تو صندوقش اپ نمیشد واس همین اونو ک از قبل اپ کرده بودم گذاشم:|😂😂


😂😂😂😂

خودمم از خنده موقع نوشتنش دستم میلرزید 😂😂

 

زنگ میزنم میزنم خوانواده دارم رنگ میزنن 110 میان تو و قالبت و میندازن زندان قاتل های نامرد! 😂😂😂

😂😂😂😂😂😂


قطع ارتباط با سرورررررررررر...........23057%*$^%@&$)679467ذا456إأ#أ$&ء$*^&*$&$@&$*

اره اینم سفید صورتیه بیشتر میاد😍

میگم نیکا

تو با چ برنامه ای ادیت میکنی که واتر مارک نمیندازه؟

😍

ادیت برای چی؟!
واتر مارک چی هست اصلا؟0_0

😂آره این خیلی میاد به وب 

 

آره حالا بیا وسط 😐💔😂😂🚶‍♂️🕺🕺🕺

اوهوم😍


حقیقتش من امروز بدنم کوفتست عضله هامم گرفتن:|
نمد بیام خود برقص😂😂

الان پلیس ها میریزن تو خونتون انتقام منو میگیرن 😂

 

اکنون جبرئیل با شما صحبت می‌کند نیکا شی خداوند گفتند که تو سرنوشت این بدبخت و تغیر دادی این رسمش نبود واقعا 😂😂

صحنه را ترک کرد!

ادیت ویدیو

فن میدایی که میسازی

واتر مارک همین نوشته هاس که به زور میوفته رو ویدیو نمیذاره پاکش کنی

مثه ویوا ویدیو که کنار ویدیوهاش همیشه میذاره

یا ویدیوشو

اه انقد عذابم میدن -_-

اها..
خوب...من فقط دوتا فن مید ساختما....اینایی ک تو وبمن کارای من نیستناا:|

من با ویوا ویدئو کار نکردم اصلا ولی اون بود ادیتم از یونگی این  با ویوا کات زدمش و اونم مثل ویوا ویدئو علامت داره بالاش و کنارش....اما من با یه برنامه دیگه وقتی که ادیتمو کامل زدم رفتم تو برنامه یو کات و نوشتم لاولی بی تی اس به انگلیسی و گذاشتم روی اون علامته مزاحم:|😂 و ساببمم با همون زدم!

😂😂😂عیب نداره من به اندازه 10 نفر میرقصم آره بیا وسط یاع دیش دیش امشب شب مراده جون 😂😂

جججرررر خداااا😂😂😂😂😂😂😂😂

😂و هم‌اکنون از شبکه خبر گزارش می‌دهیم جبرئیل و فرشتگان و صور اسرافیل به دنبال نیکا شی هستن عجب موجودی هست این نیکا شی 😂😂😂

 

این گزارش فوتبال میدم 💔😂💔😂

نیکاشی😂😂😂😂😂
عررررررر سپهر اول شبی شادم کردی😂😂مرسی😂😂

خخخخ

مبارکه به حرفا اونا گوش نده خیلیم خوشگله

مرگ بر بی استیکری

😂😂
مرسی بهار جونمممممممممممممممممممممممممممم
مرگ ک نه تفف:|

همچین مکن که امشب میخوایم دل هارو به هم وصل کنیم

آره دیش دیش دیش 🕺🕺🕺🕺

دوستان اطلاع دادن برادران بسیجی اومدن 

برادر ها چفیه بندازن خواهر ها چادر صدای مداحی و زیاد حالااا

حسین جانم حسین جانم 😂😂😂

وای اصلا نمد چی بگمم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

البته تففففف

چطوری گوگولی؟

آره میدونم منظورم همین ادیت ته

اها

پس همه شون کرم دارن واتر مارک میندازن -_-

اوهوم....
ولیییی
یو کات و اینشات از نظر من خیلی خوبن...
هولییییییی شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
من یه ادیت از یونگی زدمممممممممممممممممممممممممممممممممم
ساب انگلیسییییییییییییییییییییییییییی
یادم رفته بزارممممممممممممممممم294562486ف02969ع6 مالذ.سیرذ:|
فردا ایشالله:|😂😂

😂

خواه‌ش 🙏😂

______

و هم‌اکنون 1ور اسرافیل شیپور خود را به صدا در می‌آورد و قیامت می‌شود یا حضرتی عباس 💔😂😂

و حالا نیکا شی یه شیرجه میزنه و شیپور و به زمین میندازه سوال اینجا هست نیکاشی آیا سوباسو هست یا قاتل😂😂😂

و هم‌اکنون لبیک بر نیکا شی به صدا در میاد 😂😂

😂😂😂😂


جررررر😂😂😂😂
از ادم بده شدم خوبه😂😂

*0*

واوووووووووو

*-*

😂😂😂

دوستان میگن سخت گیر هستن پس کف دست خود بنویسید لبیک یا خامنه ای😂

برید کنار در سربند های یا حسین ببندید و بجای مشروب چایی بدید مداحی شور دار بزار 😂

قافلـه سالار، داره میـاد؛ خدا کنه برگرده…●♪♫

قافلـه سالار، داره میـاد؛ خدا کنه برگرده…●♪♫

میگن: علمــدار داره میــاد؛ خدا کنه برگرده…●♪♫

عمه ی سادات، داره میاد؛ خدا کنه برگرده…●♪♫

قبله ی حاجات، داره میاد؛ خدا کنه برگرده…●♪♫

قافلـه سالار، داره میـاد؛ خدا کنه برگرده…●♪♫

قافلـه سالار، داره میـاد؛ خدا کنه برگرده…●♪♫

میگن: علمــدار داره میــاد؛ خدا کنه برگرده…●♪♫

عمه ی ســـادات، داره میاد؛ خدا کنه برگرده…●♪♫

😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اها اوکی مرسی :)

 

اییییییییییی شعتتتتتتتتتتتت

فردا انتحاریه مثه اینکه😂

بذار ببینم چ کردی😍

خواهششششششششششششششششششششش


هعی یادم میره وحح😂😂:|
جر😂😂😂😂
فردا میزارمش حتما:""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""")

و هم اکنون حضرت نوح با کشتی حیوانات میاد و مردم و زیر میگیره و نیکاشی پای خود را برروی تیرک می‌گذاره و شنی را به دریا برمیگردونه 😂😂😂

 

این یا خود سوباسو هست یا خواهرش 😂😂

 

لبیک یا نیکا شی لبیک یا نیکا شی😂😂

هلاک داستان ساختنت ینی!😂😂

اوففف انقد زیاده پستات طبیعیه :(

ادیتای خودتو بذار تو اولویت همیشه😎

اوهوم:)
باشه حتما!

گمون کنم باز نقطه اشتراک یافتم!:|😂😂

😂😂😂

برادر های بسیجی اومدن تو همه بسم الله الرحمن الرحیم بگید و صلوات 😂😂😂

یکی اون خواهر و برادر لخت که تازه. از عملیات اومدن و بگردونه تو اتاق 😂😂

همه چراغ ها خاموش و قرآن بالاسر و قرآن بخونید 😂😂😂

 

الغوث الغوث😂😂😂

نکن امشب ازراعیل میاد تو خوابم میگه بیا ببرمت:|😂😂

#سپهر

 

یا خدا چ حالی داری😂

#سپهر


😂😂😂😂😂😂 نصف شب حوصله داره بچم😂😂

ووو بگو ببینیم😂

امم مطمئن نیستماا:|
ولی الان یجوریایی خیلی کم هردومون از بابامون میترسیم:|
یونگی قبلا ترسش باباش بوده ولی الان خیلی زیادی کمتر شده .... امه فککککک کنم ته ته ته ته ته ته دلش هنو یه ترسی وجود داره:|!

😂😂😂😂

 

و ناگهان جبرئیل می‌گوید خدا وحی کرده خواستین انتقام بگیرید و ناگهان نیکاشی انگار که موتور لامبورگینی روشن کرده و با سرعت فرار میکنه یوزپلنگ هم بهش نمیرسه 😂😂😂

همه در این حیرت هستن که این کیست واقعا سوباسو، قاتل، لامبورگینی؟ 😂😂

پشم و برگ همه ریخته 😂

تف بهتتتت سپرررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دل درد گرفتم $*$)%&*((^&$%^#%^😂

#سپهر

 

کاملا برا سربازی آماده س بچه معلوم نیس چقد روش فشاره😂😂😂😂😂😂

#سپهر



عاا اینو خوب گفتی😂😂😂

وووووو

چ دقیققققق

👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

هم:|
ولی زیاد گیر ندادم به این😂
دنبال اوناییم ک پشم ریزون باشه😂😂

و در این حین چادر بعضی خانم ها افتاده و برادر های بسیجی متوجه میشن و کامل برق ها و خاموش کرده و ببند تر قرآن می‌خونیم تا آنها را به دیار باقی پر بدیم 😂

 

حالا که از بین رفتن چراغ ها روشن پرده ها و در ها بسته بیا وسط ارههه😂😂

 

و ناگهان یمی این وسط دلش بچه خواست و من بهش می‌گویم :

تو این جمع یه دختر بردار مخش و بزن برو تو اتاق در ها بسته پرده ها کشیده بعدش به امید خدا 9 ماه دیگه بچه داری 😂😂

یا خدا داستان به کجاها کشیده شد😂😂

اره خوبه شاید احتما وصال بیشتر شه😂

😂

و ناگهان نیکاشی میاد جلو و می‌گوید :

آب کسانی که ایمان آورده اید مرا بکشید مردمان ما بیدار تر می‌شوند مرا بکشید دنیا آگاه تر میشود 😂

 

5 دقیقه سخنرانی و هیچکس عین خیالش نبود ناگهان ازراعیل گفت :

ایحح تف 😐💔😂😂😂

 

و دوباره نیکاشی فرار می‌کند 😂

و به خانه ای می‌رود که معروف به خانه اجنه میباشد 😂

در را می‌بیند و. روی صندلی میشینه و یه روح میاد میگه کیستی 

می‌گوید 🖕

😂همون لحظه با اون علامت انگشت روح ارضا و قطع نخا می‌شود و دوباره از بین می‌رود 😂

 

و دوباره برگ و پشم همه ریخت که یه روح و از بین برد و ندای یه شیپور میاد و می‌گوید 

ای کسانی که ایمان آوردید نیکاشی بعد من جانشین و فرمانده شما خواهد بود لبیک  یا نیکاشی 😂

و در اینجا بود صلح و ارامش برقرار شد ولی انتقام خون جوان ناکام گرفته نشد 😂

قصه ما به سر رسید ولی کلاغه به خونش نرسید! 😂😂

 

نکته اخلاقی : کلاغه هیچوقت به خونش نمیرسه چرا این حدودا 1000 ساله توراه هست 💔😂😂😂

😂😂

شب بعدش وسط مهمونی ناگهان یکی زد بالا و دلش خواست خالی بشه 

 

بخاطر همین که این فرد بی خاصیت بود دادیمش سخر تبر و دسته بیلش و... 💔😂😂😂

 

یه جمله هست میگه آدم های بی خاصیت و از بین ببرید .. هیتلر 😂

 

و ناگهان یکی گفت : هرکس اذیت میکنه بندازش رو تخت... نونوا سرگوچه 😂

 

همین گونه که شعر بازی شروع شد ناگهان یکی در زد و در و باز کردیم یه دختر دافولی بود 😂💔💔😂😂😂😂

 

تو لحظه اول هرکی دیدش یه سکته ریز و قنچ و منچ زد😂

وای😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan