✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

کامبک...⚫

هی ها هو ها:\

دلم تنگ شدع بود

ایححححح ساری نبودم

میدونم ک چقدر دل تنگم بودین😎😂

يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۳۲ 𝑰𝑴 𝑴𝒓𝒔.𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 :|~🌈

سلام*^*

عرر سلام...
اولین بارته میایی اینجا؟
اولین نظرت مبارک🥳😍🤣❤

ووهوهوهوهوووو خوش برگشتییییی

مرسی🤣🤣🤣❤



الا میشه بیایی خصوصی یکم؟
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۳۴ 𝑰𝑴 𝑴𝒓𝒔.𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 :|~🌈

عاره اولین کامنتمه-.-

😂
من نیکام..معرفی میکنی؟
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۳۶ دَدی پریا و ساکورا هه ‌‌

های..🚶🏻

بههه بهه ایاسو😃
قدم رنجه کردید...باعث افتخاره:_
خوبی ایاسو؟
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۳۷ 𝑰𝑴 𝑴𝒓𝒔.𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 :|~🌈

انار-.-

ناری-.-

قاتل نارنگی-.-

10 سالمه:|

خیلی غر غرو ام-.-کل روز دارم دنبال یچیزی میگردم ک سرش غر بزنم-.-

اخیی گوگووولمممممممممممممممممم
کیت کی بودیییی😂😃❤
خوشبختم ای قاتل نارنگی🤣❤
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۴۲ 𝑰𝑴 𝑴𝒓𝒔.𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 :|~🌈

مح الان کیوتم ولی دلواگعیت پوکل ام-.-

واسه
 همین پوکر که میشین بیشتر کیوت میشین🤣
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۴۳ دَدی پریا و ساکورا هه ‌‌

خخ جر

رح ت خوبی؟ 

🤣😂
اره بدک نیستم...هیف😐چه با گوشی ابنجا بودن بدهههه

نیکولی

عررررررررر عشقمممم

دلم برات تنگیده بود

یادت نیاد حق میدم😭😭

سوفیا😭😭😭😭😭
ن یادمهههه یادمهههه بیا بغلمم خوشگلممم😭😭❤
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۴۶ 𝑰𝑴 𝑴𝒓𝒔.𝑲𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 :|~🌈

اه با یه وب دیه کامنت دادم:|

این وب اصلی خودمه:|

خاب چ خبر؟:|

😂❤

سلامتی تو چخبر؟

.

به ژنرال چویونگ چه افتخاری دادین سلام عرض شد خدمت شما😂❤
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۴۹ حاج آقا رفت وانیا برگشت =|

خوش برگشتی😐💕💕💕💕

باح اولین کامنت مبارک😂❤
ممنانم😂
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۵۰ دَدی پریا و ساکورا هه ‌‌

من ع اول با گوشی بودم

هم پس درک نمیکنی با کاممیوتر جقدر کیفکش بهتره!🚶🏻‍♀️

خدایی منو یادتع

عررررررررر

نیکا منو یادشه

هم از اینکه تو منو یادت بود سوپرایز شدم

هم از اینکه مبیش منو یادش بود سوپرایز شدم

تو مود سوپرایزین

اره 😂😂😂 که یه بار به خاطر این اسمت فک کردم سوفیایی عسل😂
اصلا من صدات میکنم سوفیا😂😂😂

😂😂فک کنم امروز روز جهانی سوپرایزه..
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۵۴ دَدی پریا و ساکورا هه ‌‌

کامی رو اعصابمه🚶🏻

عههه🚶🏻‍♀️💔
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۵۶ حاج آقا رفت وانیا برگشت =|

جررر مرسی

خواهش😂❤

😂😂😂😂❤❤
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۵۷ دَدی پریا و ساکورا هه ‌‌

عهی🚶🏻

هعیی
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۵۷ دَدی پریا و ساکورا هه ‌‌

دلم واس اون قالب دارکت تنگ شده..💔

قلب دارک من؟🙄🖤؟
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۲:۰۰ دَدی پریا و ساکورا هه ‌‌

رح

هدرش پسرا بود با کت طوسی.. 

خودمم خیلی دوستش داشتم...اما خوب بعضیا راضی نبودن‌...و عوضش کردم:_

هی...کیوتمم😭💔

الیمممم😭😭😭

منکه ذوق خرکی میکنم

عرررررررررررر 

دوس داشتی بیا به منم سر بزن 

😂😂😂😂
اگه تونستم حتما یه سر میام:_
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۲:۱۸ Ayan jk (به جان آگوشت شکینه فافی عم •-•)

عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر نیکاااااااااااااااااا شییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی *^* ......... دیلم اننه بلات کوشولو شوده بوددددددددددددددددددددددددددددددد ¥•¥ ....... فک کلدم بعد اژ نوبت مویای ....... چن بال کامنت دادم اما جواب ندادیییییییییی ¥•¥ ........ بد جنششششششششششش ¥•¥ ......... مح نیکا شی مِهلَفوُن خدمو موخآآمممم ¥•¥ ....... بویا بَگَلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل ⁦⊂(´・◡・⊂ )∘˚˳°⁩

عزیزمممم منم خیلی دل تنگتت بودممممگوگولییییمممممم
ام ن حقیقتش یه اتفاقی واسم افتاد ک...عاح ولش...

اومدم بغلت کنم😂😂🚶🏻‍♀️💜

خوبی پسر ؟ 

ایم دختر نات پسر ژنرال😂😂😂🚶🏻‍♀️

اونی نیکاااااا خوبییییی گریهههه دلم برات تنگیدهه یوددد

سلامممممم اره اره بهترممم منم همینطورر😭😭😭😭
يكشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۳:۱۲ 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 (✿◠‿◠)

خوش برگشتی

(*꒦ິ꒳꒦ີ)

ممنون🥺💜

عه سلام نیک:|

عه سلام 😂

عا همو نمیشناسیم ولی خوش بیامدی😐✨

ممنونم ای ناشناس..خوشحال میشم باهات اشنا شم😂
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹ , ۱۰:۰۵ *سکینه کیوتی سکشی*KIM kooki

خدا رو شکرررر⁦(づ。◕‿‿◕。)づ⁩

شناختی؟!⁦(っ.❛ ᴗ ❛.)っ⁩

فک کنننممم.......اره

ناموسا؟

یس!

چاکریم

بلی بلی چشم

باران بیدم

ملقب به ورلد واید سکینه

سازنده ی حکومت سکینز در بیان

12 ساله

مولتی فن

ولی ارمییییی و سیزنننننن بیشتر از همه

و همینطور بلینک

:/

خوشبختم باران جوننن

نکولیم😭

 

 

نههه

نیکا فقط کمتر از یک هفته تولد شوگول باقیست

:}


یع...براش گیتار زدم...
جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ , ۱۸:۰۴ •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

چی شوده بودییییی @-@؟! ...... حال شونت خوفه @-@؟! ...... دلد ک ندالی @-@؟! ....... دالو هاتو بوخولی ب موقع هاااااااا @-@!!!! 

هاردی ک تمتم میکسا و اف ام وی ها توش بود رو ازم گرفتن...فک کنم تا عید کامیم بیاد دستم..البته مطمئن نیستم با اطلاعات باشه یا نه:}
شنبه این هفته نوبت دکتر دارم لاو...میخ برم دکتر بینم چمه..
دارو ندارم ک بخورم...فعلا نیازی نیست..
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۰۸:۵۷ yuki's KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:

رایام اونی^^🌈

رایا...
یادم نمیاد :(
باید ی پست بزارم همه بیان خودشونو معرفی کنن!
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۰:۱۹ •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

آهاوووو ....... پش بلای این نالاحتی .... ایشکالی نداله ک ^^ 💛✨ ....... مهم نیکا شی عه ^^💛✨ ..... نه اف ام وی ^^ 💛✨ ...... آهاووو ژود تل بولیاااااا ..... نوموخآم اژیت شی آخههه :(( ...... میووو :((( ..... اوهوم 

باشه فردا میرم حتما دکتر:)
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۲۸ yuki's KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:

هوم ‌..زیاد حرف نزده بودیم باهم برای همین یادت نیست

اره^^

ساره رایا..:(
^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan