✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

یک سری دیگه از عکس نوشته{فقط مراقب باشید از خنده سکت نشین یه وقتی رو دستمون بمونین😂😂😂}

داوری عادل نر از شوگا پیدا نمیشه خداییش😂😂😂😂😂😂

 

برو ادامه مطلب...

بازم میگم مراقب باشین نمیرین از خنده رو دستمون بمونین😂😂😂

 

 

 

 

 

 

دقیقا 😂😂😂

 

دلم براش سوخت 😂😂😂😂

 

بچم با ادبه سریع اعتراف نمیکنه😂😂😂😂😂😂

 

یا خود خدااا 😂😂😂

 

:)

 

من که سینگلم خداروشکر شمارو نمیدونم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

جدی برای من بی مزه بود://😂

 

خدایییی توجه کنین ایندفعه سر کلاس من توجه کردم همین اتفاق افتاده بیشتر وقتا😂😂😂😂😂😂

 

نه بابا:/ 😂😂😂😂😂😂

 

الله اکبر://

 

احسنت بهش وطن دوسته بچم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

یاد بگیرین😂😂😂😂😂😂

{یونگی یک بار توی یکی از لایواش همینو گفت...خودم دیدم😂}

 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

نه بابا😂😂😂

 

آفرین😂😂😂

 

😂😂😂😂😂😂

 

/:ای ملعون:/😂

 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

عهه:/

 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

والااا😂😂😂

 

عجب😂😂😂!

 

شک نکن😂😂😂😂😂😂

 

 ببند اون دهنتو بچم سرش رفت عه:/!!😂😂😂

 

درس زندگانی!!!!

😂😂😂

 

 

 

 

 

 

 

 

تا دفعه بعدی اگه زنده بودم😂😂😂

مطمئنم بعضیاشون جررر خوردین از خنده😂😂😂

نظرتونو بگین ببینم😂😂😂

واییی بعضیاش خیلی خوب بودن جررر خوردم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اون جوک بابا بزرگیه فقط جواب کوکی 😂😂😂😂😂😂

وای کنترل کولر 😂😂😂😂😂😂😂

اون سینگله هم خیلی خوب بود 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اون بدترین کلاسه هم دوس داشتم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عالیییییییییییییى😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅

😂😂😂😂😂😂😂😂

جر خوردممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😐

واااااااااااااااای مرسی حتیاج داشتم الان بخندم :)

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چینچا؟ با ید بگم خیلی خوشحالم که تونستم کمکت کنم^^

خب اون اخریه واقعا خیلی خوب بود...

 

بقیشونم ک جرررررر خوردم....کککککککککککک

😂😂😂😂😂😂😂😂خوبه خوشت اومده^^
جججج ررررررر
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

منم سیگلمممممم.یونگی گف انگشت چهارم تون رو خالی بزارین منم گفتم چشمممممم.((مربوط به عکس 20 از پایین به بالا))

اره معلم ها هم از انگشت وسط واسه اشاره استفاده میکنه((مربوط به عکس 18 از پایین)).یکبار یکی از بچه ها هم بهش گف ، یک نگاه به انگشتش تو همون حالت کرد بعدم انداختش پایین دستشو.ما هم که کلا جر خوردیم کلاس رفت رو هوا.بعدم معلم گف شما به کوچکترین چیز واکنش نشون میدین.ههههه.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ایییی بمیری یلداا جر خوردمممممممممممممممممممممممممممممممم..ما جرات نداریم به معلن ادبیات چیزی بگیم....اخه از بس باهامون خوبه دلم نمیاد درباره کلاسمون فکرای بد کنه😂😂😂😂😂😂😂😂

جرررر ر 😹

فقط سر اون دوست پسره گریم گرف :) 💞 ارمیززززز

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چرا گریت گرفت؟😂😂😂😂😂😂😂😂

خدا نکشت نصف شبی اول از صدای خندم همه فوحشم دادن دوم اینکه گونه هام ب فاک رف ...حالا بزار ب ادامه خندم بپردازم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

یو هاهاهاها😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یونگی لاوری ... ! خیلی کار سختیه -.- مخصوصا اینکه یونگی هی حرفای گریه اور درمورد خودشو ارمیا میزنه ...💔

😂😂😂😂😂
من به خاطر همین یونگی لاورم...از شخصیتش هوشم میاد

نیک نمیخام زده حال بزنما:/

ولی همرو داشتم:/

عه کینچانا بابا😂😂😂😂

وایییی جررررر خیلییی خوب بوودددد😂😂😂😂😂😂

مخصوصا عکس اولیع شماره دو ک شوگا گفت انگشت چهارم پای راست هوپی رقصو اشتباه رفت😐😐😐

خدایی داور از این رو راست تر و صادق تر مگ داریم مگ میشع😑😐😂😂

مرسییی نیکاییی^^😘😘

😂😂😂😂😂😂😂
اصلا من خودمم با اینا پاره شدم😂😂😂😂😂😂

همینو بگو:\😂
خواهش میکنمممم😘😘😘💞

خیلی عالی مرسی وای بمیرم برای جیهوپ اون واقعن مثل من است خوب از جیهوپ بیشتر بزار عزیزم

جیهوپ اومید همه ماست:")

باشه عزیزم حتما بیشتر میزارم🥺💕💫

وایییییی جرررررر خوردمممممممممممممم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂

عالییی بود 😂😂😂 میتونم تو شبکه های مجازی به اشتراک بذارمشون ؟

😂😂😂
راحت باش عزیزم اره

وای عالی بود مردم از خنده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مخصوصا قسمت هایی که در باره شوگا بود که دیگه دل و رودم در اومد 

خیلی شوخی😉

😂😂😂
خوشحالم که دوستش داشتی عزیزم^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan