✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

¤▪فیک Condition Cube▪¤

! _ +  فصل دوم اضافه شد  + _ !

اسم فیک : شرط به توان سه / Condition Cube
- فصل اول -
مشخصات : فیک بلند، عاشقانه
شخصیت های اصلی : جون جانگ کوک، پارک جی مین، جونگ هو سوک، کیم کا رارده سنی : +18
نویسنده : PBAteam
خلاصه : کیم کارا، بیست و سه سال، دانشجوی مد و طراحی، تک فرزند، پدرم تاجر، مادرم پزشک.
عاشق خانوادم، باهوش، با استعداد، پولدار، خوشگل و جذاب... ولی در کنار همه اینا... خوش گذرون!
فقط شونزده سالم بود که برای اولین بار عاشق شدم...عاشق لی جین هیون. اونم عاشقم بود... ولی به خاطر اتفاقاتی، ازم فاصله گرفت و من بالاخره یک رقیب عشقی پیدا کردم. اون دختر باعث فاصله انداختن بین من و جین هیون شد.
بعد از گذشت هفت سال، هنوزهم اون پسر رو فراموش نکرده بودم. که اون دختر اومد سراغم...
برام شرط گذاشت. اگر اون شرط رو انجام میدادم و بهش ثابت میشد که توانایی من در رابطه با پسرها بیشتر از اونه... اون موقع راه رو برام باز میکرد تا به جین هیون، عشق بچگیم، برسم.
ولی اون شرط چی بود؟ یک کار غیرممکن که من باید ممکنش میکردم.
باید سه تا آیدل که رابطه نزدیکی باهم داشتن رو عاشق خودم میکردم...هم زمان...بدون اینکه هیچکدوم متوجه رابطه من با اون دوتای دیگه میشد.
و من برخلاف تصور همه... این شرط رو قبول کردم.

دانلود فیک|فصل یک:

✘ Download_1 ✘

 

دانلود فیک|فصل دوم:

✘ Download_2 ✘

 

 

 

 

 

منبع: PersianBtsArmy (Ghazal)
 

 

 

پ.ن: این با روح و روان ادم بازی میکنه...غمگینی نیستا...خودتون بخونین متوجه میشین><

عالیه حتما بخونین

پ.ن2: با تشکر از 하니예 .이 تونستم فصل دومشو بزارم براتون.....ممنونم هانی که توی پیدا کردم فصل دوم این فیک کمکم کری خخیلییییییی ممنونم.......

 

ن واسه کامی باید بگردم واسه گوشی دارم فعلا...گشتم یافتم میدم بهت

دیگه نمیخوام یافتم

ععععععععرررررررررررررررررر کوووووووککککک؟؟؟؟

جیممممیییییییینننننن؟؟؟؟هوسوووووووکککککک؟؟؟؟

رحم کن خدااااااااT_TT_T

مرررررررسییییییییییییی نیکاااااااااااا

ارههههههههههههههههه
ارهههه
ارهههههه

دقیقاااااا
تازه این فصل یکشه...فصل دو هم هست...ولی هنوز نویسندش نزاشته

عنتر خانوم کجایی دلم بران انوازه سر سوزن شده گوزو😐

این ابراز علاقه پدرانس ناراحت نشو ناناصم😂

:////////////////////////////////////////
😂  منم دلم تنگ شده

سلام دونسنگ.خوبی نیکا شی؟وایییی عرررر فیک با این سه تا پسر چه شود .مرسیییی عزیییییییزم:)فایتینگ.

سلام بر اونی نازم
هوم خوبم

تازه این فصل اولشه....
ولی اره چه شود

نیکول مادر دلم برات تنگولیده😭

یعنی نمیشه یکم بیای وات؟

توهنگ هستی؟

😭😭😭😭😭😭😭😭منم همینطوووور
نه نمیتونم بیام😭😭
اره شبا تو هنگ ان میشم

به بچه های توی وات بگو دلم خیلی براشون تنگ شده😭😭

چش نیکول مادر

نیکولی مراقب خودت باش حسابی...به شب میام هنگ

چشم اوما

یعنی دختره الاغ بخاطر ی پسره عنتر میخاد سر به سر جونگگگگگگگگگگگگ کوک و جیمییییییییییییینننننننن و هوسووووکککککککککک بزاره=/ وتف

یونگی بفهمه کشتتش=_=👊👌

یعنی کوک و جیم و هوبی همشون پشم فقط این یارو جین هیون:|

اه اه دختره حالت تهوع¬_¬

شتتتتتت داری میخونیش؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂
وای یعنی چند صحه هست من از خجالت اپ میشم میرم توی زمین😂😂😂😂😂😂
دیگه کارارو نمیدونم😂😂😂😂😂😂
اره فقط به خاطر یه پسر:/

نخونم؟

انقد بده؟

چشاااااااا درویششششششششششش

یعنی کوکو جیمو و هوپو حتی پشمم حساب نکرد

شتتتتتتتتتتت نهههه بخووووننننننننننننننننننننننن
نخونی نصف عمرت بر فناااسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت..........من الان فصل دومش صفحه41 عم......چون امروز به دستم رسیده فصل دومش........فصل اولشو خیلی وقته ک خوندم

اع بازم چینجا:|

نو من کلا از فصل اول نخوندمشO_O

باوش کامسامنیدا^0^🌺

عه :////////
بخون خعلی خوبههههه
خواهش^^

چقددددددددددددددددد حالم از دختره بهم خورد=_=

عاخ دم نویسنده گرم عوضش ت سیزن دوش جبران کرد 😂👌

بنده خدا کوکم مظلوم بود بچه😩

😂😂😂😂😂😂😂
وایی اره لعنتی کارش درسته😶❤

اصن نمیفهمم چرا شوگا اینو زنده گذاشت دختره ...¬_¬

بعدش برگشته مبگه ات متنفرم وتف حاجی ن ک من عاشق چشو ابروتم=_=👊

قشنگ بخاطر این س تا کاپل یونکوک یونمین و سپ ب چوخ رف=/

شوگا؟
مگ چی شد؟
من یادم نی:/
چی شد مگه؟؟بوخودا یادم نمیاد😂
:/😂

قشنگ تموم میشه؟یه وقت تو ذوق آدم نزنه اگه پایانش قشنگه که بشینم بخونم؟؟؟؟؟؟

سلام استلاااااD:

خوب فصل اول نه....چون ادامه داره.......فصل دومش من هودم صفحه های 100 عم...از 100 بالاتر دقیق یادم نی:/
ولی پایانش خوبه فکر کنم.....از طرز نوشتنش معلومه اخرش خوب تموم میشه...

قشنگ تموم میشه؟یه وقت تو ذوق آدم نزنه اگه پایانش قشنگه که بشینم بخونم؟؟؟؟؟؟

یکبار فرزندم😂

بابا دختره اومدش چسبید ب جیم و کوک و هوپ دگ=/

برا همین کاپلای رویایی یونکوک و یونمین و سپ ب فنا رف=_=👊

همشم زیر سر این موجود نفرت انگیزه¬_¬

پایانشم خوشه:|😉

بعد اخرای فصل اول میگه جیهوپ کجاس من میدونم برمیگرده¬_¬

شوگاعم ج میده دیه برنمیگرده اون همه مارو تنها گذاش رفU_U👊

اینم ب شوگا میگه ازت متنفرم

ن ک چقد بچه من عاشق چش و ابروی اینه

اهان اره...........😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂






شت خوددییییشششششششششششش کامللللللل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!😂😂😂😂😂

هیونگتو دس کم گرفتی من اگ ی فیکیو یا کتابیو شروع ب خوندن کنم تا تمومش نکنم ول کنش نمیشم😂😂😂😎👌

هیونگ؟😂😂
حالا فصل دو هم تمومیدی؟😂😂

😂😂😂😂نمیدونم چرا دوبار ارسال شد 😂😂😂💜

کیچانا استلا جوننن😂😂😂

بلی جف فصلارو تمومیدم😎😐👌

پشمات پرواز کرد نه؟😂😂

شتتتتت://///
من هنوز فصل دوم اخراشم://///

منکه میگم نباید مرا دس کم بگیری😎👌

هی ط گوش نمیدی😂😂

🤐🤐🤐🤐🤐🤐

خوندمش باحال بود یعنی عاشق نویسنندم زد دختر رو بدبخت و داغون و اوارش کرد بعد آخر خوشبختش کرد😂😂😂😂😂😂😂

عه!!!
وای نویسندش عالیه..کارای دیگشم گذاشتم خواستی بخون...
🤐🤐🤐من نتونستم تمومش کنم هنو...صفحه 209 عم...اخه مسافرتم هستم نمیتونم بخونم😶😶😶😐😐😭😂😂😂😂

سلام نیکا جون فیک بلند دختر پسری مثل این و duble نمیدونم خوندی یا نه ولی خیلییی قشنگه پیشنهادی داری بگی بخونم؟

سلام استلا جون😁💗💗
اینو خوندم اره... فیک double هم پیشنهاد خودمه کا دادم ددی بزاره وبش😁
خوب بنظرم فیک AcciAccAtura رو بخون خیلی خوبه از جانگ کوک و جیهوپه....خودمم خیلی دوست داشتم...فیک Hero هم خیلی خوبه از نامجونه که فیک AcciAccAtura هم قاطی توش هست.....
این لینک فیک AcciAccAtura:


اینم لینک فیک Hero:
مرسی اولی رو که خونده بودم دومی رو هم چون پیشنهاد توعه میخونم❤💜💟
عه....😂😁
اوکی.... اون خعلی خوبه...اگه یکمم دختررو درک کنی سرش گریت میگیره😐💔
من که گریم گرفت😁

وااای من فصل اولشو دوسال پیش خوندم فکر کنم ، در به در دنبال فصل دومش بودم ، الان که پیدا کردم خر ذوقم ، خیلی اتفاقی نوشتم رمان شرط به توان سه ،اورد 🤩🤩🤩🤩🤩 الان در حد مرگ خوشحالم 

واییی خوشحالم که بالاخره پیداش کردی عزیزمممممممم 🤩🤩🤩

ایول من فصل اولشو از یه جای دیگه دان کرده بودم انقد که گریه کردم چشام در اومد در به در دنبال فصل دوم می‌گشتم دمت گرم 

خوشحالم تونستی فصل دومشو پیدا کنی عزیزم😍

سلام 

وایییی من اینو حدود یه سال و نیم پیش تو یکی از چنل ها خونده بودم، عالییییی خیلی دوسش داشتم و دارم

منتها کانال رو حذف کرده بودن بعدا

بعد من دیگه منم در حسرت اینکه دوباره این وانشات رو بخونم :) خلاصه امروز از اینجا پیداش کردم نمیدونم نویسنده اصلیش تویی یا نه ولی خب خیلی ممنونم از نویسنده ش 

هر فیک و وانشاتی که میخونم اکثرا چرت و پرتن همشون یه موضوع رو دنبال میکنن ولی یه سال قبل که اینو خونده بودم می گفتم هیچکدوم به پای این نمیرسه😍😌

راستی یه چندتا وانشات خوب و عالی مثل این رو میشه معرفی کنید خوب باشههههه هاااا😕😂

خسته کننده و موضوع و آخرش تکراری نباشه 

بازم خیلی ممنون ^-^

خوشحالم ک بالاخره میداش کردی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan