✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

MUSIC SCENERY

بچه ها سلام...

چطورید خوبید؟!

اومدم یکچیزیو بگم..

.

.

.

.

بچه ها این سایتو یادتونه؟

اهنگ میذاشت..

https://music-area.blog.ir/

ادمین سیما...

خیله خوب این ادمین ناز و خوشگلمون وبشو منتقل کرده به اینجا..

https://musicscenery.ir/

با خودم گفتم خبرتون کنم..شاید بعضیاتون خبر ندارید..

نیکااااااااااااااااااااااااااااااااا

هلوووووو لاو

خوبی عزیزم؟ 

میدونی چند وقته باهات حرف نزده بودم ㅜㅜ

عاوره عالیممم
اره میدونمم:_
شنبه ۱۵ خرداد ۰۰ , ۲۰:۱۴ ..saba 💔🚶🏻‍♀️

ااععععع نیکا

عهه سبا
جمعه ۲۱ خرداد ۰۰ , ۰۲:۳۱ 𝗦𝗲𝗽𝗲𝗵𝗿 𝗔𝗿𝗺𝘆ツ

نیکا چرا نیستی دیگه؟ :(

خیلی درگیرم:((
خودمم دلم تنگ شده برای اینجا ولی وقتشو ندارم که بیام:)
سه شنبه ۲۵ خرداد ۰۰ , ۰۱:۴۶ 𝙈𝙤𝙗𝙞𝙣♡ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ع نیک

های

های بیب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan