✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

اوم...

خاک میخوره نه؟ چقدر اینجا خاک میخوره...

یادمه قبلنا چقدر با ذوق میومدم اینجا...ولی الان خیلی ازش دور شدم...

فقط خاطره های خوب و شیرینمو اینجا گذاشتم تا به یادگار بمونه...

هی...

دلم براتون تنگ شده:)

جمعه ۱۹ آذر ۰۰ , ۱۴:۵۶ 𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

نیکامون اومده...:)

هی شمارتو گم کردم نیکا

الیم😭
بهت پیام میدم الان
شنبه ۲۰ آذر ۰۰ , ۱۴:۵۱ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

اره مثل سگ ...

همه از اینجا دور شدیم ‌‌‌‌‌...

منم ..

خیلی حس بدیه جدن...میام اینجا بغضم میگیره
شنبه ۲۰ آذر ۰۰ , ۱۵:۱۶ 𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

ایگوو..اوک

هیی..
چهارشنبه ۲۴ آذر ۰۰ , ۱۱:۵۴ ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸

هاییییی

خوبی؟!

فایتینگگگگ ما ک همیشه دلتنگیم :(

هی زیبا..
منم همینطور..ولی بد از اینجا دور شدم

الهییی فرزند خوشملم

هرچی بیشتر پیشرفت کنیم اینجور چیزا زودتر فراموش میشن

مال منم داره خاک میخوره

ولی گه گاهی بهش سر میزنم

یادش بخیر اولا ک اومدم هعییی دلم برای اونموقع ها تنگ شده(البته جز یه قسمتاییش :/خودت فک کنم بدونی کدوم قسمتاشو میگم استیکر خنده ندارم میخواستم بذارم :")

اینو خنده در نظر بگیر ♥*♥

میفهمم هانیم:)))

بعله دیگه اینستا تیکتاک تلگرام اینجا دیگه کیلو چنده 😂🤌🏻

وای مرض🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan