✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●اهنگ Lights Down Low از Bei Maejor●-○

▪ ~ ♤  درخواستی  ♤ ~ ▪

 

 

 ! - ! LIGHTS DOWN LOW  ! - !

✘ Download ✘

 ! - ! LIGHTS DOWN LOW  ! - !

شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ , ۲۲:۴۱ ●•▪Sajedeh▪•● ...

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

😍😍❤💜

من همونم {هه هه}

 

 

 

 

مرسییییییی

 

 

 

 

 

بووووسسسس بببهههههه لللللپپپپتتتتتتتتت

 

 

البته مجازی!کروناعه نمیشه    -    -

اره😂😂😂💜


خواهشششش درخواست دیگه ای داشتی بگو حتما😘❤





😂❤


بعلههه😂😂😂😂

من همون paria---

ام

 وبلاگ داشتم اما ایدی و  چیزای دیگش یادم رف دوباره زدم(*لاناتی از حافظه مفاهیم کمتره)

هیچی دیگه یادم رف اینو زدم ولی قصد گذاشتن چیزی ندارم بیا رو راست باشیم گشادیم میشه

 

عههعههه......
هوم.....
😂😂😂😂
پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۹ , ۱۶:۲۵ دانلود نمیشع😔همه جا دنبالشم

وااااای

چی شد؟🔥😱

مرسییی خیلی دنبالش بودمم

 

خواهش میکنم عزیزم😘💞

میشه اهنگ رو برام بفرستین خواهش می کنم منم ارمی هستم و عاشق بی اس

ی اس ام 

کدوم اهنگ لاو؟؟

جوری ک این آهنگ با روان آدم بازی میکنه🤤

آخ گفتی..

چطوری دانلود ش کنم?

 

بزن رو لینک دانلود

چطوری دانلود ش کنم?

 

میشه متنشم بزارید؟؟

درموردش فکر میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan