✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● TAEGI - How 'bout now (Soft AU) [FF] ●-○

 

 

! - !  TAEGI  ! - !

✘Download_1080 ✘

! - !  TAEGI  ! - !

 

 

پ.ن: کی تهگی میدوسته؟!

وووویییی چه سافت بووود>.<

اوهومم..🥺🥺💜

من🙋

من تهگی رو بین کاپلای بی تی اس خیلی دوس دارم💙💜

عه!
چ خوب بالاخره یکی رو یافتم که تهگی دوست داشته باشه😐😂😂💜

من من من مننننننننننننن

هانی بهم گفت😂😂😂😂💜
چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۰۷:۴۹ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

تهگی ایز وری سوییت

ولی الان یونته میدوستم بنظرم منطقی ترم هس

هوم....
راس میگیاا://

خیلی خوب بود...لاییییییییییک:)

ممنوونمم اونییی یلداااا😘💜💜💜

هلو لاو

 

موقع استراحتمه یهو دیدم لپ تاپ به نت وصله مهیار یواشکی وای فای زده😂😂😂

 

چــــــــــــه خوب بود :)

سلام لاولییی...
جونننن دم مهیار گرممم😂😂😂😂


هوممم😃

چه خبرا چیکار میکنی

خبر سلامتی.....هیچ ول میگردم....

دستت درد نکنه گل^^زحمت کشیدی^^♡♡خ خوبیده شد^^

چقدررر زوددد دیدییش😅😂😂😂
میگم یه عکس از جیکوک بده.....تا بزارم برای هدر سایتت....

بهله😁😂😂😂

 

میگم همه چیش خیلی خوب شده..بنظرت رنگ بنفشش یکمی پررنگ نشده؟؟میشه ملایم تر بشه؟مثلا یه چیزی تو مایه های یاسی؟؟

 

برای هدرشم فعلا عکس خوبی ندارم...یکم بم وقت بده بپیدایمش^^♡♡

😁😂❤❤❤


اومممم....صبر برم ویرایشش کنم.......


اوکی پس کمک دیگه ای بود رو من حساب کن -.^

تشکر فراوان بازهمممممم^^❤❤❤❤💙💙💙💙💕💕💕

 

حتما اگه درخواستی بود بازم مزاحم میشم^^

خواهشش میکنم عزیزم....خودم خیلی دوس دارم توی درست کردن قالب ب دیگران کمک کنم😁❤💜



اوکی عزیزم....💜
الان منو از ادمینی بیرون میاری؟!
یا صبر میکنی وقتی هدرتو یافتی و گذاشتمش منو از ادمینی در میارس؟

پس خوبه^^کارتو با عشق انجام میدی خیالم راحت شد^^💙💙💙😂😁

 

نح نمیخوام هدر بزارم^^...الان ک بهش فکر میکنم من هرروز دارم یه عکس از این دوتا میبینم و هی تو اون عکسه قربون صدقشون میرم بعد هی باید بگم اینو هدر بزارم بهتره..ناحح انو بزارم بهتره:|😂

 

خلاصه از اونجایی ک با این اخلاق گندم آشنایی دارم نمیذارمش پسس^^

الان تورو از ادیمینی میارم بیرون...مرسی^^

اوهوم😁💜❤

اوکییی😂😂😂😂😂


باشه😁❤💜

نیکول مادر*-*

وایی😭😭😭😭😭😭😭😭
دلم برات تنگ شدههههههه😨😨😨

منم😢واسه همین دیدم نبیدی امدم

این چند روز وب زیاد میایا شیطون بلا😛😂😂
ممنونم ک بفکرمی🥺🥺🥺😭😭😭💜💜💜💜💜💜

😂😂😂عاره دیگه

تنها شدم

*_*

ب فکر بچه خوشملم نباشم پس ب فکر کی باشم

ن نشدی عه:/

مبینا:////

مبینا؟

همون ک هرروز باعث حال بدمه رو میگی دیگه؟😂

اینا رو سان کن نبینه

هوم مبینا.....
ن همونی از عشقش میمیری رو میگم.....

بزار ببینههه://///

اصن فک نکنمم ببینه*-*

ولی خب بسان😂

هعیییی من بمیرم مگه مهمه

اینم بسان#-#

اره نمیبینه....
نمیسانم:/
اره مهمه🥺🥺🥺😭💜💜💜💜
خیر نمیسانم😂😂😛

بسان دیگه اععع😂😂

فرزندم

تو خوبی؟

شویت خوب است؟

اذیتت ک نمیکنه؟😂

خیر😛😛😂
جونم؟
اره بد نیستم.....
اره خیلی کوله....
ن...راستش الان داره با حرفای عاشقانش منو میکشه:/

😍😍😍ای جانم

اورین اورین😍

اذیتت کرد من میدونمو اون*-*

ولی فعلا خوبه😂❤

خوب باش مادر ب فدایت😢

دیگه نمیای وات عایا؟

اوهوم....😁😍❤
اوکی😂😂❤
هوم...
چشم...خدا نکنهه:/
چرا.....فردا ک مامانم اومد میام....ببینم از گروه لفتیده شدم ایا؟!
یا هستم هنو؟!
ب احتمال زیاد تا دوروز دیگه با خط خودم بیا گروه دیه😁😍❤💙

لفتیده شدی😂

جدیییییی

ینی گوشیتو میدنننننن😍😍😍😍😍

واییییی ماااماننننننن😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

ن خطمو میزارم رو گوشی مامانم.....چون دو خطست.....
اینجوری ن اون تو واتش اذیت میشه ن من:/

اها#-#

باشد فرزند خوشملم

من نیز دیگر بروم پدرم گیر بداد

دوست دارممممم

مراقب خودت باش

بای بای❤

هوم😭
اوکی...
عههه باشهه
چشم تو هم مراقب باش❤💜🧡
لا یو مادر خوشملم😘😘😘💜❤💙

*-*لاو یو تو فرزند قشنگم

😢😢😢💜💜💜💜

خوبی؟*-*

گریه چرا؟:(

نه.....

چون😢😭😭😭😭

چراااااااااااااااااااااااااا قربونت بشم منننننننننننننننننن

😭😭😭😭😭

قربونت بشم اخه دخمل قشنگم

ناراحت نباش

بیا خودم باهات بحرفم *-*

خدا نکنه😢
نمیتونم خوب......
نت چندروزی هست خیلیییی ضعیفه.....دیروزم با نت ایرانسل خودم بهم گیگ هدیه داده بود استفاده کردم....اخرشم رفتم ران دانلود کردم و چیزی ازش نموند....

:(

پس برو ران ببین

حسش نیست😭

یافیک بخون*-*

یا فیک بنویس*-*

 

نمیدونم😢😢😢😢
دلم براتون تنگ شده

😭قربونت بشم من

 

نههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خوشگل من

فک نکنم الان کسیم تو گروه باشه

نمیدونم من گوشیم خاموشید

بعد میتونی بیای خوشگلم

ماهم دلمون برات تنگ شده 

:(

مهم نیست ک کسی ان نباشه.....مهم اینه ک تو گروه باشم....
هوم.....

😢😢😭😭😭😭

:(

ن عیب خوشگلم فردا میای

شاید فردا هم نیومدم....

:(

پس کی؟

نمیدونم....

بنظرت این عکس قشنگش میکنه؟؟

 

نویسندت کردم^^

خوب دقیقا برای کدوم قسمت از سایتت میخواییش؟؟!



اوکی😉💜

صفحه سایتم هدر نه..صفحه سایتم

اهان......
برای صفحه سایتت......این قشنگ نمیشه.....یک عکسی بهم بده ک وقتی عکسا کنار هم داخل صفحه سایتت قرار میگیرن معلوم نشه ک عکس تکرار شده......

:(

دخمل خوشملم 

ن عیب هروقت تونستی بیا 

غصه هم نخور نفسم

دلم نمیگیره😢😢😭😭😭😭😭

:(

الان خالم برام نت خرید 😢😢

اع؟؟خودت چیزی نداری بزاری؟؟

 

آخه من عکس جالبی ندارم:(

اوهوم....میخوایی ی امتحانی کنم ببینی قشنگ میشه یا نه؟!

میگردم پیدا کردم بهت میگم💜💜

آره یه امتحانی بکنیم...سلیقت ک خوبه با توجه به قالبت^^

و البته حس خوبی ک بت دارم^^

 

باوشه^^منتظرم😍❤❤💕

باشه پس صبر کن تا قرارش بدم.....نمیدونم😐😂
ممنون😀💖



اوکی...

اعععععععععع

اینو چرا الان دیدم :(

فرزندم هستی؟

اوهوم......
اره هستم.....
الان داشتم تمرین رقصمو میکردم...

اعععععععع

چجوری*-*

بلدی؟ ♥-♥

اوهوم....
همینطوری ک ایدلا میرقصن:/😂
اره تقریبا بلدم.....داشتم روی اهنگ how you like that تمرین میکردم.....

واوووووووو عرررررررررررررررررررررررررررررررررر

دخملم بلدهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عرررررررررررررررررررررررررررر

ی دخمل ایدل دارم شاه ندار *-*

شاید بخوام دنس کاور کنم....اگه خوب در اومد براتون میفرستمش☺☺😀😁💜💜💜


ععررررررر😂😂😂😂😂😂💜

بفرستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

دوس دوس دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس♥-♥

چش😂😂😂😂😂😂😂
بزار کاورش ک کردم میفرستم ب اومید خدا😆

😂😂😂💜💜💜💜💜💜

ککک

بفرستتتتتتتت

فرزند ایدل مادررررررررررررررررررررررررررررررررررررر♥_♥

 

چشممم😂😂😂😀😀😀

😂😂😂💜💜💜💜💜💜💜😆😆😆😆😆😆

کککک

♥♥♥*-*

مادر ب فدایت

الان حالت خوبه عشق مادر؟

خدا نکنههه:///////
اره خوبم💜😘
میگم هانی.....میتونی سه تا فیک یونگی برام  بفرستی الان؟!!
جون من لینک مستقیم باشه:/😂💜

بذار ببینم*-*

واییی دستتت جیز😢😢
نظراتو تایید نمیکنم:/
چون فیکا نمیخوام درز پیدا کنه😆☺😂💜

ککک

بوش ن عیب*-*

دوست دارم دخملم

حالا ک تایید کردم:/
قربون دستت برو تو قسمت ویرایش نظرت رو تغییر بده..،.

ن فک نکنم همشو نوشته بود دختر پسری

هوم...گمونم کاپلم هست توش......

توسیوشون کردی؟

برم بپاکم؟

اره کاملا بپاک

ندانم شاید*-*

اوهوم....

شبت بخیر دخمل جیگرم

ای لاو یو*-*♥

میری بخوابی؟؟!!!
لاویو تو😘💜💙💚💛🧡❤💗💓💞🤎

 عاری

😍😍😍😍😙😙😙😙شبت بخیر

اوکی
😘😘😘😘🙃🙃🙃🙃❤💜💙💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan