✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

اینستا دارا...

کیا اینستا دارن گایز؟

یه اعلام حضوری کنن ببینیمشون^0^

جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۵۵ 𝑛𝑎𝑟𝑖 /: 😐🌈(سکیندرلا:|)

من با اینستا داداشم کار میکنم جر:/

جر..

من داشتم

همین چن روز پیش دیلیت اکانت زدم :|

نیکا دلم واست تنگ شده بود

خوبی..؟

اصن منو یادته؟ :|

خسته نباشیییی...

اره خوبم
ام...ن حقیقتش..

می

عههه مامانن وندیییییییی
چطوریییی؟


پیج اینستامو اگه دوسن داشتی فالو کن..الان بیشتر فعالیتم اونجاست..
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۰:۱۸ پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

من دارم

پیج اینستامو اگه دوسن داشتی فالو کن..الان بیشتر فعالیتم اونجاست..

😂😂😂خوبم

ت خوبی

هیییی...ت همونی ک وندی نیکول سیو کرده؟😂😂😂استوریاش رو میبینم

 

بشه...فق ادرس پیجت؟

اره عالیم😂😂
اره خودممم😂😂😂
نیکا😂😁


قسمت پیوند لینکش هست🥺💜
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۰:۴۷ پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

اوک فالوییدمش

مرسیییی 💜💜

آیدیت ؟ ^^

اگه دوست داری پیج اینستامو فالوو کن🥺💜

من

ام..تو ک اینستامو داری!🚶🏻‍♀️

خب ایدیتو ندارم ^^

آیدیتو بده بفالوعم ^^

لینک تو قسمت پیوند هست..^^

فالویی ^^

ممنونم عزیزم^^

ینییی خیلی کصافتی بیشور چطو منو یادت نمیاد -__-

من نیک نیکم دیه :|

وب فان کیپاپ..

رستا..

بچه شهلا و اصغرم هسم :|

یادت نیومد باز؟ :|

عه نیک نیکککککک
یادم اومدددددددددددددددد
چطوری؟

اره

خو دیه  حلع:_

بیشورا منو با نیک نیک میشناسین😑😂

 مث همیشه بد نیسم

تو خوبی؟

چخبر؟

من با نیک نیک میشناسم خا..:(

خوبه..بهتر شو نیک نیک
اره خوبم


خبر خاصی نی..

خخخخ

وبتو گم کرده بودم

دلمم واست تنگ شده بود

از سانی خبر داری؟

کامنتا وبشو خیلی وخته بسته

نگرانشم..

^^
عه خوشحالم ک یافتی وبمو..:_
وای ن...منم خیلی دلتنگشم:(
واقعا؟!
من خبر ندارم ازش....
از اسکای میپرسم ببین کجاست:_
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan