✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●یکی...😢😢 ●-○

یکی بیاد بحرفیم😣

سلاممممممممممم

عه سلامممممم😀
خوبی؟؟!!!

سلام خوبی

 

سلام بهاارهههه😀😀
من خوبم تو چطوری؟!!

الان تو کی

من نیکا😐😐😐😐😐
رویا در حال حاضر در حال شونه کردن موهاشه😂😂😂

منم مث همیشه خوبمم

خوب تو موضوع رو بگو بحرفیم

خدا رو شکر
نمیدونم چی بگم😐😐😐😐

اوووووووووووووووووو تو نیکا بیدی

خوفی 

اره من نیکام😂😂
از رو پروفمون میتونی تشخیص بدی من نیکام یا رویا😆
اره خیلی خوبم☺
تو چطور؟؟؟

من بدک نیستم

چه خبرا

عه خوب خوبه...
خبر...نمیدونم😐
معلوم نیست هنو😂

انقد تو بیان نورا و نیکا هست که ادم کاتی میکنه

خوب من مین نیکام 😎😂
اون نیکا فقط نیکاست...من اول اسمم مین دارم😆
نیکای یونگی لاور....😆

سلام

سکاییییییییییییییییییییییییییی...
لعنتییی چخبرررر؟؟؟؟؟؟؟
راستیتش دلم برات تنگ شده😐😐😐😂

یه سوال تو منو میشناسی

اره باهم اشنا شدیم تو وبت...اما اسمتو یادم نمیاد😐😐😐😐
فکر کنم 15 سالته

خبری نیست !

فایتر رو ندیدی ؟

عه...
رایتر؟؟!!!
نه ندیدم...
کو اصلا؟!

مرسی گلم که یادته

بارانام

و بله 15 سالمه

عه درست گفتم😀😀😀😎😎😎😎
اوکی بارانا...اسمتو تا جون دارم یادم میمونه😆😎😀💖💖💖

اینستاشو نداری ؟

اینستای کی رو؟؟؟!!😐😐😐

اوخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

گوگول تو چه با نمکی

😂

عاا واقعا؟؟؟!!😨
ممنون بارانا😀💖

هیچی بیخیال

سکایی بیا خصوصی درست بگو...من بیخیال نمیشم☺


راستی خوبی؟؟؟؟!

خواهش گوگول بوج خو چه کارا میکنی

ممنون☺💖
دارم با شما میچتم...مثل این بیکارا افتادم رو مبل گوشی به دست😐😂

اوخ منم همینم ولی من رو میز ناهار خوری ولو شدم

خو یه موضوع بگو

😂😂😂😂خدا خودش به دادمون برسه از دست نریم

اوممممممممممممممممم😐😐😐😐😐😐😐
من حس گشنگی دارم😐😐😐😐
ولی چیزی نمیخوام😐😐😐

خوب بنظر میام !؟

نمیدونم....ولی یک حس خیلی قوی میگه چیزی اذیتت میکنه....
اگه میخوایی میتونی با من حرف بزنی💖

پس من تو رو مین نیکا صدا میزنم تا اشتباهی نشه

 

مین نیکا یه پشه هست تو اتاقم داره بالا سرم پرسه میزنه بزار بکشم بیام

نه چرا مین نیکا؟؟؟!😂😂😂
بقیه ایناهم صدام میکنن چون باهام صمیمی ان...اگه میخوایی میتونی بین اینا یکی صدام کنی یا هم خودت یکی اضافه کنی....
نیکا
نیک
نیکول
نیکولک
فکر کنم نیکی هم صدام میکنن😂
خدا میدونه من چند بار در روز به اون پشه ها فوحش و فضیلت بارشون میکنم😐😐😐😑😂

ووووییییییی نگو

منم گشنمههههههههههههههه

منم-_-

انقدر تفاهم عجیبه

یا هفت تن بنگتن😨😨😨😨
الکییییی😂😂😂😂
چقدرر تفاهمممممم😐😐😐

کشتم خیلی بزرگ بود اولین باره یه پشه رو انقد زود کشتم

افرین بر توو😐😐😐😐😐😐
لعنتی من اینقدر زود نمیتونم ی پشه رو بکشم😂😂😂

نیکی بهتره

نیکی جون چه خبررر

اوکی نیکی....
خبر خاصییی نیست به اومید خدا😐
ن یه خبر....خبرشم بده...



ممن کنسرتتتتتت ندیییدممممممم فاااخخخ😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

-_-

بیا من تورو بگیرم از زور بی کاپلی دارم خل میشم

😐😶😶😶
من؟؟؟!!!
چرا من؟!😂
تو وب ده تا بهتر از من هست😐😂

نومودونم یه حسی بهم میگه دختر باحالی

اوه...تاحالا کسی اینو بهم نگفته بود

میدونم که نگو

من چن روز بود منتظر امروز بودم

لعنت چون ساعت 5خوابیده بودم خواب موندم

😢
اوخییییی عزییزمممممممم
😢😢😢

حالا امید من به وی لایوه اغلب اونجا لاین میزارن

امروز تو وی لاین رفتم لایو کسایی رو دیدم که اصلا نمیشناسم

خیلی بیکارم

اومیدوارم بتونی اونارو ببینی....
شتت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مال گروه خودمونو نمیبینیم مال گروه های دیگه رو میبینیم..😐😐😐😐😐اه اه اه

عرررررررررررررر من اولیشم خو حالا ادرس بده بیام خاستگاری

جاااانننن؟؟؟؟!!!!😨😨😨😨😨😨
خاستگاری؟!!!!!!!😂
برو وب مبینا اجازتو بگیر....
اون بابامه😐😂

عارهههههههههههههههه

مبینا کیه

عع خو بوگو کیه تا برم

مبینا پدر بندست😂
میگم بابامه عه😐😂
اونم شوگ لاوره....
اینم لینک سایتش؟؟!!

همینو بگو

خوش گذشت نیکی

من برم بخوابم

 

والا اه😐😐😐😂
هوم....خوب بخوابی عزیزم ممنون ک اومدی😉💙💙💙

عع خو مودونم باباته بچه وبش کدومه

 

http://billcipher.blog.ir
این وبش😂

نیکول ! مبینا بابای منه ک :|

بابای منم هست😐مامانمم هانیه...تو ببینم مامانت کیه😂

مامان من شهلاس :|

عجب !

داداش ناتنیتم :|

حدس زدم😏
هوم اره....من یکچیزی میدونم ک تو نمیدونی😐😂

جونن داداش جون خوبییییی😎😎😎😎

عع خو برفتم امید وارم فقط نکشم

موفق باشی بیبی☺💖💖💖

ووووووویییییییییی ولی بعدش باید راجب تاپ و باتم بودن صحبت کنیمااااااااا

البته اگه اجازه بده-.-

تو اجازه بگیر اول😂😂😂😐

بایدم حدس بزنی :|

مگه اینکه مبینا یکیو به جز هانیه و شهلا داشته باشه :|

مثلا چ !؟

عجب !

هوم...
الان حوصله این بحثو ندارم بیخیال این موضوع☺

نوچ بیا اول مشخصص کنیم تا من اجازه بگیریم

عه😐

خوب من اصلا نمیفهمم

چیو 

همینی ک میگی باید دربارش حرف بزنیم😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وات د فاککککککککککککککککککککککککککککک

واقعا نمیدونی چیه

نگو که حتی نمیدونی *** چیه

شتتتت میدونمممم مسخره داشتم میکردممممم😐😐😐😐😐😐

-_-

-_-

چیه خو؟؟؟؟😂😂😂😂😂
من اینم دیگههههه...هنوز منو نشناختی...ناسلامتی بایستم یونگیه😎😎😎

بایس تو یونگیه مال من کوکیه گوگولی

کاپل یونکوک😐😐😐😂

چه ربطی داشت گوگول

هیچ ولش....

گوگول فک کنم من ادم نیستم

 

 

 

چرا؟!!😐😐😐
چی باعث شد همچین حرفی بزنی😐😐😐😐😐

اخه تا الان بیدار موندم خوابمم نمیاد

منم همینطور.....

عررررررررررررررررررر لاولی دیدی من الان اجنه ها میان سراغم

😐😐😐😐چرا اینقدر حرفای الکی میزنی😐😐😐😐
عجب!!!

هوم نومودونم چون داره صدا میاد منم گرخیدم

یعنی خدا بگم چکارت نکنه😂😂😂😂😂
ارواح از دستت شاکی ان دیدن بیداری نیومدن بیرون😂😂😂😂😁
الان ب شدتتت عصاباشون خورده😂
بپا فردا نخورنت بیب....

نععععععععععععععععععععععع نگووووووووووووووووووووووو من دارم میرینم به خودم خونه تنهام میترسممممممممم

واااتتتت دههههه؟؟؟؟؟؟!!!!
تو تنهاییی خونه لعنتیییی؟؟؟!!!!!!
مراقب باش😐😐😐😐😐

امممممممممم

چرا مراقب باشم ( نگو عین خالم میخوای بهم بگی دست به گاز نزنی خطرناکه)

😂😂😂😂😂😂😂
در کل منظورمه

سلام دختره/:

سلااااممممم پدررر ناصمممممممممممم😢
دختره؟؟!!
با منی؟😐

میخواستم بنویسم دخترم😂😐

اهان😂😂😂😂😂
خوبی؟؟؟!

عاره تو خوبی؟

بد نیستم...
خوبم نیستم....
چی شده ک اومدی وبم؟؟؟!😂
تو معمولا نمیایی

پست منیزاری هر دفعه میبینم و لذت میبرم/:

کم پیش میاد زرم بیاد بزرم:)

هوووممم😐😐😐

سلام

وبت عالیه😍

سلام سارا جون😀💙💙💙💙
ممنونم از نظرت عزیزم....خوشحال شدم که نظر دادی😀💖
درخواستی هم داشتی در خدمتم☺💙💙

سلام

وبت عالیه😍

یکبار فرزندم😂💖

سلام

وبت عالیه😍

😊😊💖💖💖

ب این وبم سر بزن

باشه عزیزم💙💙💙

سلام نیکا جون خوبی

گفتم میخواهم برات فیک بفرستم ولی بخاطر امتحانام غیب شدم😅 (دیروز امتحانام تموم شد😊😊)

امممم حالا چطوری باید برات فایل پی دی افشو بفرستم؟بلد نیستم😅

سلام عزیزم خوبی؟؟!
اهان اره اشکالی نداره....اومیدوارم نمره هاتو خوب بگیری☺💖💖💖💖
خوب برو توی این لینکو پی دی افتو اینجا اپلود کن...
بعد از اینکه اینجا اپلود کردی چندتا لینک برات بالا میاد....تو کلیک کن روی لینک اولی اولی از بالا...بعد لینک کپی میشه
کپی که کردی بیا اینجا همون لینگی رو ک کپی کردی رو اینجا پیستش کن و تامام........
مشکلی بود در خدمتم☺☺☺💖

عشقم هر وقت خوندیش نظرتو بگو😊😊

حتما عزیزم❤💙💚🧡💛

هعییی بی خوابی زده به سرم😐😐😐😐😐

خوابم نمیاد حوصلمم سر رفته😐😐😐😐

چکار کنم😐؟

وای از این حس متنفرم:/
هوم...
نمیدونم...
فیک بخون...

سلام نیکا شی

چه خبر؟

راستی فیکمو خوندی ؟

سلام استلااا.....
فیکت خیلیی خوبه....ولی هنوز دارم میخونمش:/

واقعا؟!

یکم امیدوار شدم به خودم😂😂😂💪❤

اولین فیکمه😅

اوهوم.....
خوب این ک خوبه😂😂👍
برای اولین فیکت خیلی خوب بوددد👍👍👍💜

چه سریع جواب دادی😅

خوندیش تا اخر؟😯

اخه تازه ادمدم وب دارم نظراتو ج میدادم😁😁😂
ن💔😁

های نیکا شی👀❤

چه خبرا....

امممم فیک کامل جدید پیشنهادی نداری؟

سلام استلاا💜💜💜
خبر سلامتی...راستی فیکتو هن خوندم عالیی بودددددد.....
چرا اارم....به زودی قراره بزارم سایت😉💜💜

اخ جون😂😂😂

اگه مال منم از نظرت خوب بود بزار اگه نه که هیچی😅😅😂😂

باشه عزیزم😘💜

های نیکا شی

چه خبرا؟

سلام استلاااا💜💜💜
خبر هیچچ:)
يكشنبه ۹ شهریور ۹۹ , ۰۱:۰۶ بسی یا اندکی اشنا😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** *****

*** **** ***** *** ****** ** ***** ** *** *** * ***** *** ** * *** *** ***** *** ** *** ** *******

*******************

ااستلااشهههههههههههه😐😂😂😂😂😂😂😂😂

کی گفته منم😐😂😂😂

عزیزم معلوم میشه😂😂😂

خو چیکار کنم اون موقع حوصلم پوکیده بود رد داده بودم😐😂💔

کیچاناا😂😂😂❤❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan