✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●Edit Tae huyng ●-○

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۹۹ , ۲۳:۰۶ عاشقه اوما فور اور :)

واو خعلی خوشگله :)

ممنونم از نظرت ایساااا😀😍😘💙
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۹۹ , ۲۳:۰۷ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

اخی چه خوشگله

اوهوم😍😍
ممنون از نظرت بیب💜

چه خوف بید.. 😍😍😍😍

اوهوم😍
ممنون از نظرت عزیزم😍💜💙💜
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۰:۲۵ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

بیب منم

چی بیب تویی😂😂😂😂
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۰:۳۳ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

هیچی خواهرم راحت باش 

تو کیستی

اوه...باش.....
من؟؟؟!
من نیکام....
میگم بارانا تو نیستی مگه؟؟!

چه خوشملههههه

ارههه خعلی دوسش دالم😍
ممنون از نظرت بهاره جون💜
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۱:۰۰ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

بارانا نیستم ولی وبلاگش اینه من دوستشم (بارانا فک کنم مرده)

فهمیدم....اون لعنتی کجا رفت؟؟؟!!!!
خدا نکنه.....
میخوایی باهام اشناشی یه قسمت اضافه کردم ب نام منو بشناس...اونجا میتونی منو کامل بشناسی
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۱:۴۳ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

رفته یه جایی حالش خوب نبود

او خوشبختم نیکا شی ازم کوچیک تری واییییییی بایست پیشولیه اوخی

اومیدوارم زود برگرده...
خودتو معرفی میکنی عزیزم؟؟؟!
من رو بایستم خیلی حساسمماااااا😐😂😂

چرا ناموسه منو میزاری؟:/

چون دوس دالم😐😂

بلو دوس خونه:/

ناموصمه هااااااا *-*

منم کاری با ناموس تو ندارم عزیزم😂😂😂😂
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۱:۵۸ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

*_*

ایسا 15

نترس بایس من سان شاینه

خوشبختمم بیب💜💜💜💜
پس خداروشکر😀😂💜

پ نزار:/

واس تو میزارم عه😐😐😐
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۲:۰۳ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

خوشبختم 

خخخخ اگه بایسم یونگی بود الان جرم داده بودی نه

منم همینطور عزیزم...اومیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم و بمونیم💜
شکککک نکنن😐😐😐😐😐😐😐😐😂
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۳:۱۱ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

امیدوارم

*-* ببینم فقط به بارانا میگی بیب 

😀💜
ن چطور؟؟!
نگم؟
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۳:۲۳ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

هوم همینطوری عزیز خواهر گرام توام عین من خوابت نمیبره یا بزور بیداری

مطمئنی؟!
اره منم خوابم نمیبره😐😐😐😁
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۳:۲۹ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

بلی من کاملا متمئنم

میگن وقتی خوابت نمیبره یکی داره بهت فکر میکنه 

اوکی.....
الکییی😐😐😐😐😐😐
اخه کی ب من فکر میکنه😐😐😐
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۳:۳۲ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

واقعی میگم

نمیدونم والا شاید یکی که دوستت داره 

واووو....
هعی روزگار-_-
بهتره هرچی زودتر بیاد اعتراف کنه هرکی هست.....
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۳:۴۲ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

بلی بلی زودتر بیاد

ببینم فقط ارمی یا فن گروه دیگه ای هم هستی

هعیییی.....
فقط ارمیم....بلک پینکو یکم دوست ولی فنشون نیستم....فقط اهنگاشونو میگوشم
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۳:۴۵ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

عع ولی من یه مولتی فنم چرا فن بقیه گروه ها نیستی

عه....
خوب چون دوسشون ندارم بقیه گروهارو و فقط از بنگتن خوشم میاد....نمیدونم چرا ولی از اونا زده میشم.....
و همینطور نمیخوام فن بقیه گروه ها باشم....چون که دیگه وقتم خیلی کم میشه اگر بخوام خبرای بقیه گروه ها رو هم چک کنم...
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۳:۵۴ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

اینم هست 

تو دونسنگیم میشی فک کنم

هوم....
اره😐😑😂
تو هم اونیمی😐😂💜
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۴:۰۹ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

اونی؟! دوسش دارم 

خیلی بانمکی (من هرکسی نمیگم بانمک ها تو واقعا بانمکی)

واقعا؟؟؟!یهو دیدی بت گفتم بیب...یا گفتم ملعون😐😂😂😂😂
هنوز شوخ طبعیمو ندیدی بیب 😎

الکی😐😐😐😐😐
واقعا؟؟!
چرا همه میگن من بانمکم؟!
خودم ک اثلا اینطور فکر نمیکنم.....
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۴:۱۵ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

ملعون ؟؟ چرا ملعون؟؟

عاره تو خیلی نمکی 

چرا خیلی نمکی

من معمولا به همه میگم ملعون...ملعون جونکم😂💜💜(نشونه علاقه من به شماهایت😎)
عااا نمک خودتی نمکی😐😐😐😐
نمکی از خودته😐😂😂😂😂😂😂
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۴:۲۴ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

>_<

نه نمک تو بیشتره

مطمئنی؟؟!😂
تو شوریییی خیلی زیاددددد😯😯😯😯😯😯😯😯😯😐😐😐😐😐
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۴:۳۰ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

نع من شیرینم تو نمکی

تو تلخی من شیرینم بیبی😐😂😁
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۴:۳۳ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

اوه این منصفانه شیرینی

من تلخم خیلیم تلخ

😐😐😐😐😐😑ن من تلخم تو شیرینی بیبی😀😀😀😀😀💖💖💖💖
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۴:۴۳ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

شرینی من تو هم خیلی نمکی هم خیلی شیرینی 

تو اصلا تلخ نیستی خیلی هم شیرینی (یاد زوجای تازه ازدواج کرده افتادم)

او مای گاد😐
دیگه نمیتونم مقاومت کنم😂😂😂
(خدا رحم کنه😂😂😂😂)
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۴:۴۷ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

خدا رحم کنه ولی هنوزم خیلی نمکی

لعنت بهت😂😂😂😂👊💜
چ می کنی؟؟؟
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۴:۵۸ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

دارم با تو چت میکنم

دارم قاشق میخورم

😀ما دوتا بی  بیکاریم درشبای تار...درجالی که بقیه دارن خواب موش و گربه میبینن😐😂(مثلا اهنگ خوندم:/)
قاشقققق؟؟؟!!!!
وات ده؟؟!😂😂😂😂
اخه قاشققق😂😂😂؟؟؟!
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۰۹ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

😹😹😹

قاشقه شکلاتی بود 3 ساعته تو دهنمه

😂😂😂😂😂
وایی گفتی شکلات😐😐😐😐😂😂
اقاااا....حوصلم پوچید یهو😐😑
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۱۵ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

😹😹😹

وایییییی منم (جرئت حقیقت بازی کنیم-_-)

چه تفاهمی😐😐😐😐
جدی؟؟؟!
اره بیا😜😎
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۱۹ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

--__--

اول تو بپرس ح

چیه؟؟!😂😂😂
جرعت یا حقیقت؟؟؟!
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۲۱ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

ح=حقیقت

ج=جرئت

ح

گرفتم...


تا حالا ب کسی زدی؟؟؟!
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۲۲ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

ها

ها و کوفت بیبی😐😂😂😂😂
اره؟!
خوب حالا تو بپرس😂😂😂
ح
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۲۷ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

خو سوالتو نفهمیدم ایش

واع

-_-

الان من بهت بگم ددی

منظورم اینه تا الان به کسی کتک زدی یا زدیش😐

چی؟؟!بهم بگی ددی؟؟!
داری سوال میپرسی؟؟!
نه نگو...زیاد خوشم نمیاد😜
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۳۲ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

بلی خیلیم زیاد

واع خوبه که

مای گاد😐😂
شتتتتتت!!!!!!!!!!!!!!!!
منن؟؟؟؟
ددی؟؟؟؟؟
ناااح اصلا و عبدا

خوب جرعت یا حقیقت؟؟!
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۳۷ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

چرا ددی

جرئت

نمیخوااامممممم عههه😐😐😐😐

به کسی که دوستش داری اعتراف کن و بعد عکسشو بگیر و برای من بفرست....
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۴۰ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

واییییییییییییییی نح اینو ازم نخوا که ابروم میره ازت خواهش میکنم یه چی دیگه بگو 

یا خودا😂😂😂😂😂
فقط به خودش بگو...نمیخولد کسی بفهمه.....
ولی خوب اگه راحت نیستی....ی کار دیگه میگم بکنی....
اینم اون که همیشه باهم صمیمی باشیم😀😁
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۴۴ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

نع من که نمیتونم بگم بش

عزیز دلم همیشه صمیمی میمونیم

اوکی نگو😂😂😂😂
ممنونم بیب....
بپرس...
ح
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۴۷ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

تاحالا کسیو بوسیدی (لباشو ها)

نه....چون ن عاشق کسی ( جز یونگی ) شدم ن کسی عاشقم شده.....

جرعت یا حقیقت؟!
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۵۰ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

ح

تاحالا از کسی خوشت اومده؟!
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۵۲ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

اره

ج ح

اوکی...
ح
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۵۵ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

بدترین گناه زندگیت چی بوده

یکی رو از خودم رنجوندم.....
ج ح؟
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۵:۵۸ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

ح

بیشتر دلت میخواد چکار کنی؟؟!
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۶:۰۲ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

عاممممممممممممم تنها باشم

چرااا؟؟؟؟!!!!
هعی روزگار😐


میگم دلم بدای بارانا تنگولیده...سلاممو بهش برسون...
تو وب نداری؟؟؟!
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۶:۰۵ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

تنهایی دوست دارم

اخی فک کنم دوشنبه بتونه بیاد وب

نه ندارم

منم تقریبا تنهایی رو دوست دارم....
عه😢
اوکی
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۶:۰۸ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

اره بچم حالش خوب نبود

من برم بخوابم بای

بچت؟!!😂
خوب بخوابی عزیزم😉💜
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۶:۵۶ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

عاره بچم اون بیبی بیش نیست

خوابم نبرد اومدم دوباره

ن بابا😂
هوم...منم دارم فیک میخونم....کم کم هم میرم بکپم
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۸:۲۴ گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)

عاره خیلی بچه 

خوب بخوابی گلی

هوممم....
ممنونم💜
این شا الله خواب یونگی رو ببینم😐😐😂
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ , ۱۰:۲۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

سوووووووووووووو کوووووووووووووووووووووووووول💗🙌

یعععععسسسسسسسسسس😀

عه ممنونم بیب^-^

خواهش بیبی😉💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan