✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

گایز..

بچه ها...

میشه زیر این پست خودتونو معرفی کنید؟

چند وقته نبودم جدی دارم قاطیطون میکنم...

جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۳۹ Ponyo (نوکر هیون ری) *-*...ج ح فاکینگ...

مانیا هستم 17...ملقب ب پونیو خوشبختم*-*

خوشبختم مانیا...میتونی منو تو قسمت A bout me بشناسی
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۳۹ yuki's KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:

عاااا خب من هلیام ...

رایا بهم میگن

۱۶ سالمع

وبم رو این کامنته...

(:

یع...

وبتو دارم رایا...
حس میکنم داره یادم میاد تورو:_
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۴۰ 𝑛𝑎𝑟𝑖 /: 😐🌈(سکیندرلا:|)

قاتل نارنگی-_-

قاتل نارنگیییی؟؟؟؟؟؟؟:/
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۴۱ yuki's KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:

چ خوب(:

:)
رایا اینستا داری؟
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۴۲ 𝑛𝑎𝑟𝑖 /: 😐🌈(سکیندرلا:|)

همون ناری-_-

خوشبختم کوشولو:0)
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۴۳ yuki's KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:

نه متاسفانه

نو اشکاللل
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۴۳ 𝑛𝑎𝑟𝑖 /: 😐🌈(سکیندرلا:|)

قبلا میشناختیم همو ک/:

جدی یادم نمیاد!
موخم ماهی شده:/

.__. \ سلام اونی خسته نباشید!

 

کاپ کیکم -0-

یع تورو شناختم کوشولو

روژینا

همستر

روژی

میصد یو T^T

میس می؟
اوه..

جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۴۶ Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)

سلامممم 

 

من پانته آم همون پانیه سابق 17

یس..
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۹:۵۸ پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

من یادم نمیادت ولی احساس میکنم میشناسمت

سبا 13 یا 14 ساله *-*

سبا..
من نیکام 15 ساله
جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۰:۴۶ پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

یادم اومدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

هولولولووووو

من همونی بودم که وبتو پر شیشه میکردXDD

 

منم یادم اومد😂😂😂😂💜💜💜

یپ :)

:)

سال نو مبارک :)

 

امیدوارم به هر چی می خوای به دست بیاری او سال جدید با دستای خودت اونارو به دست بیاری

 

happy happy new year #3#

ممنونم عزیزم همچنین ارزو میکنم تو هم سال بهتری از پارسال داشته باشی:_
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan