✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

Fighter👊TKD:)

دلم برات تنگ شده فایتر....

کاش برگردی...

کاش بتونی کسایی ک دوستت دارنو ببینی....

شبای اول به خاطرت گریه کردم...

تو دوست کیوت و گوگول مگول منی🤧

میمونی 

هستی

و خواهی بود🤧

درسته نیستی....

ولی همیشه به یادتم...

الان شاید با خودت میگی(اره توهم مثل بقیه دروغ میگی)

عزیزم به این حرفای چرت فک نکن لطفا...

من اگه ازت خوشم نمیومد...

یا برام مهم نبودی

همون اول کاری بهت میگفتم

من وقتی از کسی خوشم نیاد بدون کنترل خودم بهش میگم اقا...من از تو خوشم نمیاد چی میگی این وسط؟!

سو....

نمیخوام فکرای الکی کنی....

حدقل به یاد اونایی باش که واقعا دوستت دارن!

هووووف

 

 

دلم خیلی خیلی خیلی بیشتر از اون ک کسی بتونه فکرشو بکنه براش تنگ شده

 

 

قبلن گفته بودم بهت...اولین ادمی ک تو بیان باهاش دوست شدم و راحت بود تو بودی

بعد از تو فقط فایتر بود...کاری کرد تو بیان احساس غریبی نکنم...انقدر باهام عادی رفتار میکرد ک انگار سالهاست همو میشناسیم...خیلی دلم براش تنگ شده

منم به طور دیوانه واری دلتنگشم:)

الهیییییییییییی :(

حیف ک حرفامونو نمیبینه هقهق T^T

 

جاش واقعا خالیه :((

میبینه:)
هق:)

:)))

لینک ناشناسش...وب ونداس

لینک ناشناسشو نمیخام چون اگه بخوام خیلی راحت میتونم باهاش حرف بزنم:)

دقیقا :)

هق🤧
سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۱۶:۱۲ 내 눈물이 무뎌져도 :]

ت فایتل شیی لو موشناشی ¿ @-@ ........ موشه بم بوگی اون کیه ¿ @-@

اوهوم بهترین دوستیه ک دارم:)
یکی که خیلی دوستش دارم....:)
سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۲۰:۴۴ 내 눈물이 무뎌져도 :]

هوممممم .......... خو مح اینو اژ اینکه هی پشت بلاش موژالی فهمیدم ....... خشوشیاتش لو موخآم بودونم @-@

ام کیوت بود...
گرم بود
شوخ طبع
بامزه
:)..

اوی اوی اوی

کیوت عمتونه

الی بیشور

منم دلم برات تنگ شده

لیتل کیتن؟ فک کنم عسله نه

روزی

اخ روزی گیگیلم

من بزودی ممکنه وب بزنم

شاید

شایدد تر

نه نمیزنم

گه خوردممممممم

چرا میزنم

(خوددرگیری یا چی:/؟) 

این کیوته کیه؟ 

عممون کیوت نیست جرررررررررر:|😂😂
#الی:)


بزن خودم میام واست افتتاحش میکنم گوگولم:)😂💙🤧

خوددرگیری😂😂

پروفش جیمینه؟
یه جدیده که تازه اومده و خیلی منو میدوسته:)😂😂
سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۲۲:۵۷ 내 눈물이 무뎌져도 :]

نیکااااااااااااااااا شییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ............. عهع عهع عهع مح فقد گفدم دوج دالم باهات بوحلفم .......... نگفدم خدتو دوج دالم *در حال ابرو بالا انداخدن*............ ن شوشی بود بوخودآ ⁦(;ŏ﹏ŏ)⁩........... محم دوشد دالم ⁦⊙﹏⊙⁩

خو وقتی دوست داری باهام حرف بزنی یعنی خودمم دوس داری دیگه:|😂😂

😂😂💜💜
سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ , ۲۲:۵۹ 내 눈물이 무뎌져도 :]

هوممممممممم .......... مح بولم فعلن ......... بعد موگم موخآم چ بلایی شلش بویالم 😈........... ن شوشی بود ......... کالی ندالم ^^ 

یا خدا...😂😂

یا خدا فایتر توییییییییییییییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

یا حضرت پشم :/

عرررررررررررر روزی عمته نامرد روژیم TT

عررررررررررررررررررر انگا نمیشناسی منو اصن T-T

خودشه:)
:))
اقا من نظرتو دیر تایید کردم ندیدتش😂😂🤦‍♀️

عیش -.-

 

اصن من واسش پست گزاشتم چر ندیدههههههههههههههههههههههه

هنالقخغیلابثییبلثعلهک

 

قهرم -.-

همین ک هس خوبه :)

:)جوابتو داد الان 

عررررررررررر

فایترررررررررررررررررر

وب من امدی جوابتو دادم بیا جوابمو بده

ب من میگویی بیشور؟(اوووم...ینی شور نیستم؟فاقد شور یا نمک؟😐😂)

 

نخیرم دل من بیشتر تنگیده برایت

یا وب میزنی یا میام میزنمت(الی خشن میشود...)😂😎

#فایتر

رو موود خوبیم فعلا

روژییییی گاه نخور لابم😃

مگه میشه نشناسمت 

خوبه🥺💙
#روژی
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۱۰:۴۴ فایتری برگرد *-* /past rosi.btc

فایتر اومده اینجا؟

هیییییییییییییین

فایتر واقعا دلت میاد بذاری انقد گریه کنیم؟

فایتررررررررررررررر

دلم خیلییییییییییییییییی برات تنگ شده 

اوهوم...
#فایتر
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۱۱:۴۸ 🍓🍪 𝕾𝖙𝖗𝖆𝖜𝖇𝖊𝖗𝖗𝖞 𝖈𝖔𝖔𝖐𝖎𝖊𝖘🍪🍓

عاه نیکک

اون فایتر گوگولیه خودمونه؟؟؟

چرا وبه من نمیای فایتره خر*=*

دلم برات یه کوچولو شده*=*

ههق

اوهوم:)

#فایتر

عررررر ♡

 

هرموقه وب زدی بمون بگوووووووو 🤧🤧🤧🤧❤

:(♡

#فایتر

ن خیل ت هم شحبتی خوفی هشدی ............ وگلنه بقیه چیژات لو دوج ندالم ⁦⁦(✿^‿^)⁩ ............ ن شیٓکَل گفدم ⁦(;ŏ﹏ŏ)⁩ .......... چیلا اونژولی نیگا موکونی °`° .......... شیٓکَل بود بوخودآ همه چیتو دوج دالم ⁦╏ ” ⊚ ͟ʖ ⊚ ” ╏⁩ .......... آمممم ...... نمد چیلا دلم موخآد بوژنم با تلاکتول اژ لو همه چیت لد شم ......... دلم موخآد شافففففففف کونم وبتو ............ نَن نَن نَن ............. ی کالی موکونم .......... کامنتام اژ ت کون وبت بوژنه بیرون .......... همان بلایی ک بل لالاته جونییییی ناژل شود ^^ 

🙄

نیکااااااااااااااااا ........... ملبع اومده XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

............نیکا شی 

🙄🙄😂🍃🍃🍃🍃

اینبال هفتا شود ک XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

چی؟؟؟🙄🙄🙄

موگم اینبال هفتا ملبع شودش ^^ XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

اهاننن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** ********* *** *** ***** * ********* ** *** **** ******* **** ** **************************************

چی میگی فرزندم؟😐🙄🙄
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******************** ************************************************ **** ***** ************************************** ********** ** * *** *** ***** * ******** ***** **** *** ******** **** *** *** ***** ** * ** 

اره:/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **** ***** 

******

**** * ******

** ***** *******

********* *****

***

****** * **** **** ** ** * ** ***

**** ** ***

*** ******

**** *** ****** **** ***** ***** *** *** *** ** ****** *******

هعی لاو‌..فقط میخوام خوب باشی
هرطور خودت دوست داری نمیخام بهت فشار بیارم...لاویو💙💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan