✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

وبلاگ جدیدم^^

هلوووووو گایییززززز^^ من نیکام زیاد فعالیتی نمیکنم شاید رمانایی که خودم مینویسمو بزارم^^. بیشتر از شماها منو میشناسید😅💖

اوووووه دخملم🙂♥️

چی بگم خو؟😂

😂😂😂فقط کمکم کن بیشتر یاد بگیرم😍

چشم😁

وبتم خیلی خوبه هم قالبش هم خوبه دیگه😂

یه پستم باید برای تولد کوک بزاریا😂

رمانتم کامل کن همینجا بیزار😁

چشم^*^
حتما یک پست برای کوکی میزارم^^
رمانمم همینجا میزارم^.^

الان منم نویسنده وبتم کمکت موکونم🙂♥️

کومائوووو😍🙂

سلامممم نیکککک چتوری خوبیی,مبارکک باشهههه وبت نیک😊😊😊😊😊

سلام جیمینی😂من عالیم به خاطر تولد کوکی مرسی🙂💖

سلام 

اسمت چیه ؟؟؟؟؟؟

من مینا هستم جین لاور❤

فک کنم تو کوکی لاوری درسته؟؟؟

درهرحال از اشنایی باهات خوشبختم 😊

سلام^^
نه من کوکی لاور نیسم من تهیونگ لاورم البته جیمین و کوکی و شوگا هم در کنارش در کنارشون دوستشون دارم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممممممممم نیکایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

وبت مبااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررکککککککککککککککککککککهههههههههههههههه

جیطولییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلاااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممممممممم روشناااا من خوبم^^
مرسیی😁
من عالیمممممممم تو چطوری؟

مگ میشه فردا تفلد شوعرم باشه و عالییییییییییییی نباشمممممممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان دارم قرش میدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

بووووووووووووووووووووووووووووججججججججججججججججججججججججججج فور یوووووووووووووو

😂😂😂افرین روشنا جون به کارت ادامه بده منم کم کم باید یک پست برای تولد کوکی بزارم😅اونم یهویی😢
ولی خوب یکچیزایی داره تو ذهنم جرقه میزنه^^

الهییییییییییییییی نیکایییییییی مادر وبت مبارک.....

چوکاههههه

همسری دست توهم درد نکنه ♥

مرسی هانی😅💖💖💖
فقط گیر گردم برای تولد کوکی چی بزارم خداا دارم خفهه میشممممم😭

من که هر چی دم دست بوده دارم میزارم ککک....یه دوسه تا فیلم هم میزنم تنگش...عررررررررررررررر چراااااااا اینقدره سخته...

افرین منم حالا یک اهنگ میزارم😁
بگم چرا سخته؟چون برای کوک باید همه چی تموم گذاشت عررررررررررررر💖💖💖💖💖

عرررررررررررر ارهههههههههههه خدایا خودت کمکمان کن

خوب یکچی یافتم برای پست کبنچانا😂
شنبه ۹ شهریور ۹۸ , ۱۸:۲۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

شلام^^

 

سلاااممممممممم یاااااسسسیییییییییی چطوووریییییی؟خوببییییییییی؟🙂

نخوددد منننن وبلتگ جدید مبارک😂😂😁😁❤️❤️

😁😁😁😁😁😁مغسی
يكشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ , ۰۷:۵۵ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

سسسسسللللامممم ممنون^^تو؟

 

 

یاسی منو نمیشناسی😢؟منم نیکا اهان من زیاد نظر نزاشتم برات که باهات اشناشم میانههه💜😅
يكشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۰:۲۵ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

تو وب بقیه آشنا شدم^^16سالھ و ت لاور!

 

اهان که اینطور ^.^ اسمم که نیکاست 14 ساله ته لاور
منم ت لاورم😂😂😂😂
از اشناییت خوشبختم♡
يكشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۱:۵۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

عرررر ھوو خودمی

 

😂😂😂💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan