✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

تولد🦋

😍💖هر لحضه به تولد کوکی نزدیک تر میشیم

ووووووووووووووییییییییییییییییییییییی آرهههههههههههههههههههههههههههههههههه

من دارم میمیرم از خوشیییییییییییییییییییییییییی

انگار بار اولمهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مهم نیس هر چندسال بگذره واسه من مث اولشههههههههههههههههههههههههههههههههه

الان منو ددی داشتیم قر میدادیمممممممممممم

😂😂😂وای روشنا اروم باش خودتو کنترل کن وای خدا الان منم میترکم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای نفسم چه خوشگلم داره از پله ها میاد بالا.....عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر بچم یه سال دیگه زندگیشم پشت سر گذاشت.خرگوشیم .تو عکسم عین خرگوشاس
😂😂😂
باهات موافقم خیلی مثل خرگوشه اینجا💜💖💜
عارهههههههههه دوس دارم بگیرم فشارششششش بدم
😂😂😂
میبینم که کوک خیلی طرفدار داره که دوست دارن بغلش کنن😂
مراقب باش بچه رو له نکنیا ارمیا میریزن روت😁😂💜
مگه میتونم خرگوشیمو سفت فشار بدم؟خوب مرقبشممممم!
😂😂😂
افرین مراقبش باش فایتینگ💖
باشه توام مراقب ته تت باش منم مراقب کوکمم
چشم🙂😁😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan