✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

دوستش دارین؟😂

من عاشق این دوتا ویدئوام^^

 

 

*-*

 


وایی چقدر من عاشق این ویدئوام میخوام همراه با ریتم برم😐😂😂

 

 

 

کجا میخوای بری نیک؟ 

-_____________________'

چیه خو😐😂😂😂😂😂😂😂😂

هیچ😐😂😂😂😂

➖____________________➖

چیه خو؟ -________________________________________________-

اولی اولالالالا😍😍😍😍😍😍👿👿👿

دومی هو هو هو هو من خیلی وقته با ریتمش رفتم😐😐😐😐😐

😂😂😂😂😂

منم خیلی وقته دیدم ولی دلم نیومد نزارم😐😂

هیچ🔴____________🔴

😐🤲




یا اللله....حمله به قلب دشمن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

البته ذهنم با ریتمش رفته خودم اگه همینجوری میرفتم رسیده بودم سئول یا کنسرت بی تی اس یا بلک پینک😐😐😐😐😐😐

😂😂😂😂خوب پس الان همینجوری برو تا به کنسرتا برسی😐😂

بزار برات یچی درست کنم حال کنی😂

چی؟😛

این مامانم فعلا تحریمم کرده بدتر از ترامپ نمیتونم برسم متاسفانه من تقریبا هیچی ندارم اما مهم ترین وسیله سفرو دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خیال😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

هعیییی از دست این والدین😐🤲🤲
































😐😂😂😂😂😂عه!

اره بخدا انقد خوبه الان فعلا باهاش با کوک ازدواج کردم دوتام بچه دارم😐😐😐😐

 

انقد چیزای چرت باهاش دیدم که اگه بگم واقعا خنده داره😐😐😐😐

😳😳😳بعععع مبارک باشه😐😂😂😂

عه؟😂😂😂

هیچی

به این نتیجه رسیدم که کیبورد من اون قابلیتو نداره😐

هعیییی الکی دلمون خوش کرده بودیم😐-_-

جونگ کوک که خودشو با بیلی خفه کرد -_-

 

من اینو ساختم ( با خودش دوئت کردم )

اوهوم-_____________-


😐

وویی نیکا من یه فن فیکشن جیکوک تو ذهنم داشتم برای بعد کنکورم ویدیو اولیههههه خوراکش بودددد

اخریه هم مکنه مونو خیلی باحال نشان داد خخخخخخ

گوه میخوری بری

حداقل پست درحال انتشار بزار

اعع!😂😂😂

من عاشق دومیم-_- عالیه لامصب😀😂


😢😢😢ددی تو از کجا میدونی میخوام برم؟
میانه ددی مجبورم☹😐

هوووففف نمیدونم برای تولد اعضا میام پس نیازی نیست💖💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan