✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

😑😑😑

ارمی های باشعور و بیشعورمون{در دوپارت}-_-

 

 

{پارت اول}

 

{پارت دوم}

 


درسته که یک ارمی هستینو دوستشون دارین ولی دلیل بر این نمیشه که دنبالشون بیوفتینو کیفاشونو بکشین -_-

 

 

واقعا که 

چه فکری میکنن

فکر میکنن که دست بهشون میدنو بغلشون میکنن-_-
😂😂😂ای خاعکک

اون فنی بیشعوری که دست وی رو هل داد دلم میخواد جرررررررش بدم خر بیشعور گاو بزغاله زنیکه ی تیغاله😐 (ببخشید ولی واقعا عصبانی شدم)

درود بر شما فنای باشعور😊

 

آرام عزیزم آرام😐😂😂😂😂
بعله خودمم اعصابی شدم وقتی اینو دیدم-_-

🙂👌👌
يكشنبه ۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۶ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ھق ھققق

 

عررررررر سلام یاسیییی😀

دیدی چکارشون کردن-_-

اخه تیغاله های فلان بهمان شده چرا انقدر تلاش میکنین اونا شمارو نمیبوسن 😐😐😐😐😐😐😐😐

با حرفت موافقم😀👌👌👌
-__- والا
يكشنبه ۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۹ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

اون اولیو جرش میدم!

 

اره منم میخوام جرش بدم-_-
اونی جیسوگم صداکن ستایی میریم جرش میدیم -_-😐😂
يكشنبه ۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۷:۰۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

از خدامھ تھ اینکارو کتھ این  روانیھھھھ

 

😐😐😐والا به خدا مگه کشکیه میایین کیفشونو از کولشون میکشین اه...

خدا شفاشون بده😐🤲

ارمیای باشعور دوست 😉

احسنت😂💜

چه بی ادب بودن اخه بهشون دستم زدی بغلتم کردن اخرش که چی ارمی فقط خودمون ارمیای باشعور (منظورم همون ارمیای گلی که وب دارن منظورم این بود )

کککک






بعله دیگه خدا کمکشون کنه-_-من دوست دارم بکوشمشوووننننننننننن چینچااااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan