✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

خوب میخوایین یکم بخندیم؟🤔🤔

خوب خوب خوب..از مامانامون هیچ انتظاری نمیشه رفت مطمئنم بیشتر مامانها همین حرفارو میزنن-_- و البته اون دختره یه جایی گوه زیادی میخوره که مطمئنم الان همه ته لاورا میپاشن بهش😏😂

برین ادامه مطلب👇

 

خوب ولش کن حالا-_-

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بریم یکم بخندیم دلمون پوخید-_-

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خوب بزن بریم😂✌

 

جاااستتتتتت تهیونگ*-*

 

 

 

 

 

یکی این جانگ کوکو جمع کنه😐

 

جمعش میکنین یا جمعش کنم؟😐😂

 

 

 

 

یااا تهیونگ مسیر اشتباهه عزیزم برگرد😶😂

 

 

حواست کجاست اخه تو*-*¿¿¿

 

 

 

برو که رفتیم😎✌

 

 

یاااااا مامانمو گم کردم:|||||

 

 

 

 

 

و همینطور اشتب کردنای جین-_-

 

 

 

 

 

 

چه حقیقتی....😂😂😂

 

 

 

به بچم غذا بدین خو:////

گشنست بچم-_-

نگاش کن چطوری داره زار میزنه*-*

 

 

 

 

 

 

یااااا همه تو نوبتن..مام تشنمونه:||||

 

 

 

 

 

اخه حوصله داشتین همچین کلیپی پر کردین؟:/

ولی خدایی عاشق مشت زدن تهیونگ شدم*-*

جین لاورا و ته ته لاورا بیایین وسط😂❤

 

 

 

 

اینو جیسوگ گذاشت سایتش اما جدی دلم نیومد الان اینجا نزارم😁😂😂😂😂

 

 

 

 

 

 

نکن لعنتی قلبم ریخت😢😢😢😢😢💖💖💖💖💖

اخه چرا کاری موکونی که قلبم اب شه:/؟

 

 

 

 

😎😎😎✌😂برو که رفتیم:)

 

 

 

 

 

 

 

یاا خداااااا😳😳😳

یکی اینارو از برق بکشه:[

یکی پی دی نیمو صدا کنع تا دیر نشده:)

 

 

 

 

منتظر ویدئو های دیگه هم باشین:)

اومیدوارم خوشتون بیاد:=:

تشکر ^_^ 

 

خواهش^^♡

ییییاااااااا درمورد شوهر من درست بحرف عععههه😑😐

خو بچم در حال تخلیه انرژیه تو چیکارش دارییی😐😂😂😂💓💓💓

🙂😂😂😂😂😂😂
خودمم میدونم😂😂😂💖

میگما اونجایی که جیمین داره میگه غذا بهم بدین..

داره آمپول میزنه یا غذا میخواد؟😂😂😂😂😂😂

😳😳😳😳😳نومودونم فکر کنم غذا میخواد*-*
جمعه ۵ مهر ۹۸ , ۱۲:۱۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

عرررررر

 

عررررر😢

سلام من گایول نگران نباش من خودم جانکوک و جمع میکنم-_-

سلام گائول جون خوشبختم😁💜اععع نفس موکوشتتا😶😂




کوکی خودش زن داره تا زنش نیو مده جمعت نکرده خودت خودتو جمع کن😂😂😂😂
اینو نفس بگفتا😶😶😶

ببخشید من کاری نکردم😁💜💜💜💜💜💜

مرسی منم خوشبختم😂😃

^^💖❤

جوابی کهههههههه گفتم هم اضافه کن😂😂😂

یااالا

😂😂😂😂😂بابا کردم اععععععع😂😂😂😂

اومو نفکوک کوشیییییی

بعله😎😎

اومو نفکوک کوشیییییی

✌👌😂

اومو نفکوک کوشیییییی

یاااااا چخبره چقدر ارسال موکونن مگه؟-___-¿¿¿¿!

ووی نیکول مادر عالییییییییبیی بید پستت😍😍😍😍💖💖💖💖

کومائووووو مادر خوفم🙂🙂🙂🙂🙂💖💖💖💖💖💜💖💖💖

کی گفته جانکوک زنه نفسه کی کی به نفس بگو من زنه جانکوک هیچ کسم نمیتونستم اونو ازم بگیره😠☺

اوووووو😶😶😶😶واقعا؟ جدی فکر نکنم چیری ازت بمونه ها!!!!

عاقاااا

هووومممم؟؟؟

من گیج شدمممم

کی کیه الان؟!

یااا خدااا نفس اومددد😳😳

گائول خان

بفرما سایتم 

متوجهت کنم اینجا چه خبره🙂

یااا خدااا نفسسس😶😶😶😶😶

وا کاریش ندارم فقط میخوام یه سری موضوعو براش روشن کنم🙂

نمیشه نرسیده واسه من ادعای مالکیت کنه 

شتر در خواااب بیند پنبه دانه 😁😁😁

😶😶😶😂😂😂😂😂

😂😂😂😂 وایستا ببینم میاد یا نه

تیبپجغقزدمهقبتوبیفخپریا لاعلاجی عذتهفبدمهغللقعه

ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر

اوم یچی بگم؟؟؟ تو اون ویدیو یی که داشتن با بطری اب همو زجر کش میکردن کنار نامجون یه دختره نشسته بود دختره بوققق چه خودشو چسبونده بود به نامجون نامجونم چه باهاش گرم گرفته بود ایششششششششششششششششش

ببین خدا خیرتتتتتتتتت بپه بازم از اینت بزار درود نامجون بر تو بادددددددد 

یااا خدااااااااااااااااا سلاااااااااممممممممممممممم برررررررررررررررررررررررررررررر ددددیییییی ججججججججججججججووووووووووووووووونننننننننننننننمممممممممم😳
















بگو!اهانننننننننننن جررررررر عررررررر اره اون دختره....اهممم........ولش کن حالا😂😂😂😂😶😶😶☹👌
اععع چشم !!!!!!

تیبپجغقزدمهقبتوبیفخپریا لاعلاجی عذتهفبدمهغللقعه

ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر

اوم یچی بگم؟؟؟ تو اون ویدیو یی که داشتن با بطری اب همو زجر کش میکردن کنار نامجون یه دختره نشسته بود دختره بوققق چه خودشو چسبونده بود به نامجون نامجونم چه باهاش گرم گرفته بود ایششششششششششششششششش

ببین خدا خیرتتتتتتتتت بپه بازم از اینت بزار درود نامجون بر تو بادددددددد 

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

نمیدونم چرا نتونستم بخندم😐

 

چون که فکرت جای دیگست-____-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan