✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

¤◆Jiminn Hope◆¤

♡Happy Birthday♡

اونی~~آمممم..نوشته های من بهم فهموندن که امروز تولدته♡

خوب الانم گیجمو دقیق نمیدونم امروزه یانه مطمینم امروزه...

خیلی دوست دارم امروزو و فردارو شاد بمونی اونی امروز روزیه که تو بدنیا اومدی...خوب این روز روز الکی الکی نیست...لطفا مریض نشو و همیشه غذای خوب بخور دقیقا همون چیزی که بنگتن به ارمیا میگن♡

یادمه اولین بار که باهات دوست شدم...فکر کنم وب جیسوگ بود اره...هم استرس داشتم که ایا دوست خوبی میشیم یا نه..هم خوشحال بودم که دارم با یکی اشنا میشم♡

تولدت مبارک♡

 

خووبب بریم سراغ ادامه پست^^

 

 

 

دریافت
حجم: 2.71 مگابایت
 

 

 

 

دریافت
حجم: 1.59 مگابایت
 

 

 

 

دریافت
حجم: 2.67 مگابایت
 

 

من عاشق این ستا مومونتم یعنی._.

 

 

خفه نشیاا.___.

 

 

دریافت
حجم: 1.97 مگابایت
 

 

 

 

هیچ وقت گول اینو نخورید -_-

 

 

دریافت
حجم: 183 کیلوبایت
 

 

 

 

 

 وقتی میخواد تقلید کنه:)

 

 

دریافت
حجم: 2.7 مگابایت
 

 

 

عررر صداش*.*

 

 

دریافت
حجم: 6.94 مگابایت
 

 

اوکی بریم سراغ عکسا^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

♡♡♡♡♡♡♡

 

 

 

وااااو

اونی ببینه سکته میزنه کهههههه

منکه زدم حالا اونی بماند!!

یهسسسسس 
کککک
نه نمیریااا-_-

ووواییییییییییییییییییییی من بفداتممممممممممممممم نییییییییککککککککککک 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

مرسی ازت عزیز.  خیلییییی خوببب بببودنننننننننننننننننننن عکسسساتتتتتت 

مم الان پستتو دیدممممممم و متاسفانه باید برم کلاسسسسس عررررر😭😭😭😭😭 

ولی بعد میام ویدئو هارو نگا میکنممم دوباره نظرر میزارمممممممممممم

مرسییییی ازتت نیکک کلی خوشحالم کردیی فدات شممم

خدا نکنهه اونیی گلممم♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
خواهش:)...اره من خودن با این عکسا مرگ میشم..گفتم اینو اگه اونی ببینه که میمیره._. :)
اشکالییی ندارههههههه موفق باشی♡♡♡♡♡♡:)))
خواهش میکنم^^♡
اونی کیه*-*
فکر نکنم بشه اسمشو بگم...من توی سایت بهش میگم جیمینی
جیمینی هوپ ؟؟یا یکی دیگه؟؟
اره همون..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan