✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● VKOOK ●-○

 

 

! - !  VKOOK  ! - !

✘ Download_480 ✘

! - !  VKOOK  ! - !

 

نمیدونم چرا هرچقدر نگاه میکنم بسم نیست._.

نیکااا واست فردا پس فردا میفرستمش

من این تهیونگه گاو جرررررررر میدددم خرررر بیشووووور

بهههههاااااارررررررر سلام...
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


یااااااااااااااااااااا......بااااااز چه گوهی داره میخورههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟












یعنی اگه این دفعه دل کوک بشکه میکشکش برگرده پیش تهیونگ-_________-
یونگی راست میگه نباید برگرده پیشش دیگه=-=

چه نازززز بووووود^^

اوهوم*.*
خوشحالم خوشت اومده><

خیلییییییییییس گووووهههههههه خیلییییییییییییییی خیلیییییییییییی

عاقا اصن یونکوک میخوااام

عجببب.....

منمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

اخرین باری که کوک یونگی رو بوسید...شتتت من مردم از ذوقی

از همون لحظه یونکوک شیپر شدم چقد من خرذوق بودم اون لحظه

این تهیونگ پوووووووووووف هی جونگ کوک خوبه هی این بد اسکل خر

من خیلی وقته دارم خودمو میکشم._.
وای جررررر اره اره
خودشم میگه هی من گند  ممیزنم به همه چی

میرینه بعد میبینه اب قطعه😐😐😐

.... 😐😐😐
منحرف.
ولی حرفت درسته><
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan