✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● jikook;「au Ghost」●-○

! _ ×  پیشنهادی  × _ !

 

 

! - !  JKOOK  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  JKOOK  ! - !

 

پ.ن:باز جیکوک گذاشتم ^^لذت ببرین♡

میشه لطف کنی جیکوک نذاری:/

اعع....:(
خوب ببین مثلا یکی جیکوک دوست داره بزارم..تو چی دوست داری؟؟؟بگو من میزارم نورا جون♡

ویکوک

اوکی♡

اندهههه نورااااااااااااا با اینکه ویکوک اصلن دوس ندارم ولی هیچوقت نگفتم ویکوک نزار به کسی ,چون به سلیقه بقیه احترام میزارم ولی اینجوری میگی جیکوک نزار یعنی ماها مهم نیستیم .... مگه جیکوک شیپرا دل ندارن؟

به به اونی سحر...از اینورا ؟؟؟!

برای نورا♡

چرا دل دارن^^
منم از همه نوع کاپل میزارم فرقی نداره

خیلییییییییییییی قشنگ بودددددددددددددددددددددددد

^^♡♡♡♡

سلامم نیک خوبی؟

میانه چی بگم کلا وب کم میتونم بیام و بیام مشغول پست گذاشتن و جواب دادن به بعضی کامنتام 

سلام...این چند روزه انگار افسردگی دارم ولی خوبم:)♡

اوهوم اره اره میدونم کینچانایو♡

نورااااااااااااا

اییییششششششش

بیام چپوراستت کنممممم؟؟؟

عاقا من جیکوک کوکمین میدوستم خو

من گونااام

 

 

نیکا جونممممم دستت مرسییییی فدا

بدبخت نورا خخخخخخخخخخخخخخ

هما دوست^^
برای نورا*.*

لااابببب یوووووو^^♡♡♡♡♡

نیکاااااااااااااااااااااااااااااااااا

بلخره اومدی جیگرررررر؟؟؟؟

خوبی فدا؟همه چی اوکیه؟

سلاااممممم♡♡♡♡♡
اوهوم...زود تر از اونی که فکر میکردم بهتر شدم
اره خوبم کینچانا♡♡♡♡♡

سلاااااام عشقوووللل

خداروشکر ک حالت بهتره

بیشتر مراقب خودت باش^-^

باچع؟

حتمااااااااااااااااااااا
مرسی
چی چیه؟

هن؟0___0

چی شده؟

چی چی چیه؟

هیچ
هیچی
تو گفتی چیه منم گفتم منظورت!!!@_@

0______0

چینجا؟؟؟؟کی گفدم؟؟عههههه

خا م نومودونم ای چیه ک گفتم چیه

هییییییعععععع^_^

نیکا.....بوخودا م خنگ نیسمT_T

خخخخخخخ کینچاناااا

مگه من گفتم خنگی؟؟؟

واییی خیلی خوب بود مرسی ک جیکوک گذاشتی لطفا بازم بزاررر😍😍💜:")

خواهش میکنم لاولی!
باشه حتما😍💜

عرررر نصف شبی اشک عرررر عیرررر عورررر عارررررر

عاشق بلاگت شدم💕

مرسی زینب جون...بلاگمم عاشق توعه قشنگم3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan