✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

دیگه تهتهشه😂😂

 

 

 

 

 

 

بکوبین ادامه مطلب...

 

تهیونگ این کارا چیه؟😂😂😂😂😂😂😂😂

دریافت
حجم: 481 کیلوبایت
 

اگه تو فکر شنوایی بیننده ها باشی بد نمیشه😂😂

دریافت
حجم: 294 کیلوبایت
 

گایز این کنسرت نیستا..مراسم رژه بی تی اسه😂😂😂

دریافت
حجم: 4.22 مگابایت
 

بیگ هیت و جین هیت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

دریافت
حجم: 649 کیلوبایت
 

اولی جیمین بود ؟😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬

اونی که داشت حرف میزد جیمین بود😂😂😂😂
پشت سریشم تهیونگ که ادا در اورد😂😂😂😂

سو فان 😍😂😂😂👌👌👌👌👌

فقط نگو اولی جیمین بود که تهیونگ میکشم 😁😊

اولی جیمین بود بعله😂😂😂😂

دستت به پسرم بخوره فقط😂😂😂😂

خب متاسف باید تهیونگ بکشم 😊🔪🔪🔪🔪

چه طور جرئت کرده  کراش منو مسخره کنه ؟ 🤨🤨🤨🤨😑😑😑🤬🤬🤬🤬🤬

🔪🔪🔪🔪😡😡

داداششه خوب😂😂😂😂😂😂😂😂دوست داره😂😂

ای تهیونگ زلیل مرده خخخخخخخخخخخخخخخخ در عرض چند ثانیه استایلش عوض میشه

جونگ کوککککک عرررررر خخخخخخخخخ بیچاره تهیونگ و یونگی جر خوردن خخخخخخخخخخخخخخخخ

عرررر...دلم خواستتتتت

نمیدونم چرا انقده دلم جین هیت میخواد خخخخخخخخخخخخخخخخ

 

😂😂😂😂😂😂
😂😂بیچاره ها اره...من بار اول که دیدم کلا ناشنوا شدم-_____-
می توووو

😂😂😂😂

خخخخخخخحخخخخخخ عالییییی بوووود

من چجوری ب مامان بابام حالی کنم کنسرت میخام؟؟T_T

یوروبون راه حل؟؟....

😂😂😂😂😂😂



منم میخوام...راه حل یافتی به منم بگو😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan