✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

¤ ▪فیک I Need The Funk Hole ▪ ¤

اسم فیک : من به آن پناهگاه امن نیاز دارم / I Need The Funk Hole

مشخصات : فیک بلند، عاشقانه، جنایی

شخصیت های اصلی : کیم سوک جین، مین شو گا، ری آ چا
رده سنی : +14
نویسنده : PBAteam
خلاصه : آچا یک پلیسه. با وجود شغلش بازهم زندگی آرومی داره و با همه سختی ها از همه چی راضیه و به شغلش عشق میورزه. ولی یک اشتباه کوچیک باعث میشه تا زندگیش به کل عوض بشه...

دانلود فیک:

Download

 

پ.ن: اینم خیلی خوبه دوسش داشتم

خیلی قشنگ بووود اشکم دراومد مرسی از سایت خوبتون و نویسندگان گرام:)

سلام عزیز دلم....خوشحالم ک خوشت اومده....🧡💛
ممنونم💙💙💙
اومم...نویسندش خودمون نیستیما😁😂
اونایی ک خودم نوشتمشون نوشتم نویسنده یا نیکا یا هم مین نیکا...😁😁😁💛🧡
ولی بازم ممنونم ک نظر دادی💛🧡💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan