✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

¤ ▪ 😂😂😂 ▪ ¤

بکوب ادامه مطلب....

 

 

 

 

 

وقتی اعضا به ارمی ها میگن درس بخونن و اما یونگی  😂😂😂

دریافت
حجم: 193 کیلوبایت

 

فقط جین میتونه شوگا رو ضایع کنه 😂

دریافت
حجم: 3.48 مگابایت

 

دریافت
حجم: 2.96 مگابایت

 

سفری به ذهن یونگی...با گوینده جین😂

دریافت
حجم: 1.12 مگابایت

 

وقتی جین میگه من هیچ دوستی ندارم و اما واکنش اعضا-__-

میگم...پس جیمین

یونگی

نامجون

جانگ کوک

تهیونگ

هوسوک

پشمن یا هویچ؟

فقط قیافه یونگی از دنیا و عالم نا اومید شد😂 😂 😂

دریافت
حجم: 1.67 مگابایت

 

وقتی یونگی نمیخواد قبول کنه جکای جین خنده داره 😂 😂 

دریافت
حجم: 602 کیلوبایت

 

 

 

خوب دیگه...فعلا بسه><

وایییییی شوگوله و ابهتش

جینن به شووره من چیکار داری؟؟؟

قوربونشوننن برم مننننننننننننننننن

نیکولکممم دمت جیززززززز

😂 😂 😂 😂 😂


چیز؟....خسته نباشی
😂

چیزو مرگگگگگگگ

من الان دیدم

پروفمون یکیههه نیک❤-❤

جان من؟
من قبل تو عوضش کرده بودم 😂 😂

ولی من الان دیدم

اونم چون بهنوش بهم گفت دقت کردم

دقتمو حال میکنی اصنن

😂 😂😂 😂
چون بهی بهت گفته قبول نیست دقتت

ببنددد

خیلی قبولههه

نخیرم-_______________________-

:)

همپوکاجا:)

لعنت بهت😂

به خودت-_-

عههههههههه

جرررررررررررر.نمیری نیکاییییییییییییییییییییییییی.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan