✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● آهنگ _NF_Paralyzed ●-○

 

:دانلود آهنگ:

 

! - !  PARALYZED  ! - !

✘ Download ✘

! - !  PARALYZED  ! - !

 

 

متن و ترجمه آهنگ Paralyzed از NF

 

 

? When did I become so numb

کِی اینقدر بی‌حس شدم؟

 

?When did I lose myself

کِی خودم را از دست دادم؟

 

All the words that leave my tongue

تمام کلمه‌هایی که از زبانم جاری میشوند،

 

Feel like they came from someone else

حس میشود که از کسی دیگرند. (کس دیگری آنها را گفته‌است.)

 

I'm paralyzed

من فلج شده‌ام.

 

?Where are my feelings

احساساتم کجایند؟

 

I no longer feel things

مدت طولانی‌ست که چیزی را حس نکردم.

 

I know I should

میدانم که باید [حس کنم].

 

I'm paralyzed

من فلج شده‌ام.

 

?Where is the real me

منِ واقعی کجاست؟

 

I’m lost and it kills me inside

من گمشده‌ام و این مرا از درون می‌کُشد.

 

I'm paralyzed

من فلج‌شده‌ام.

 

? When did I become so cold

کِی این‌قدر سرد شدم؟

 

When did I become ashamed? (oh)

کِی خجالت زده شدم؟

 

? Where's the person that I know

کجاست آن شخصی که می‌شناختمش؟

 

They must have left

همهٔ آنها باید بروند.

 

They must have left

تمام آنها باید بروند،

 

 

With all my faith

با تمام اعتماد من.

 

I'm paralyzed

من فلج شده‌ام.

 

?Where are my feelings

احساساتم کجایند؟

 

 

I no longer feel things

خیلی وقت است چیزی را حس نکردم.

 

I know I should

میدانم که باید [حس کنم].

 

 

I'm paralyzed

من فلج‌شده‌ام.

 

?Where is the real me

منِ حقیقی کجاست؟

 

I’m lost and it kills me inside

من گم شده‌ام و این مرا از درون می‌کُشد.

 

I'm paralyzed

من فلج شده‌ام.

 

I'm paralyzed

من فلج شده‌ام.

 

I'm scared to live but I'm scared to die

من از زنده‌ماندن می‌ترسم و از مُردن هم.

 

And if life is pain then I buried mine

و اگر زندگانی درد است،من زندگیم را به خاک سپرده‌ام،

 

a long time ago

خیلی وقت پیش؛

 

 

But it's still alive

اما هنوز زنده‌است.

 

?And it's taking over me where am I

و آن مرا بیش‌تر از جایی که هستم میبرد؟

 

I wanna feel something, I'm numb inside

من میخواهم چیزی را حس کنم،من در درون بی‌حس‌ام.

 

But I feel nothing, I wonder why

اما من هیچی حس نمیکنم.از خودم میپرسم به چه دلیل؟

 

And on the race of life time passes by

و در مسابقه زندگی زمان میگذرد.

 

Look

نگاه کن!

 

I sit back and I watch it

من عقب کشیده‌ام و نگاهشان میکنم.

 

hands in my pockets

[درحالی‌که] دستهایم در جیبهایم [است].

 

Waves come crashing over me but I just watch 'em

امواج می‌آیند و از بالای من سقوط میکنند اما من فقط نگاهشان میکنم.

 

I just watch 'em

من فقط نگاهشان میکنم.

 

I'm under water but I feel like I'm on top of it

من زیر آبم اما احساس میکنم روی آنم.

 

I'm at the bottom and I don’t know what the problem is

من در ته آنم و نمیدانم مشکل چیست.

 

I'm in a box

من در یک جعبه‌ام،

 

But I’m the one who locked me in

اما من کسی هستم که خودم را در آن زندانی کرده‌ام.

 

Suffocating and I'm running out of oxygen

خفه میشوم و بدون اکسیژن به آخر میرسد.

 

I'm paralyzed

من فلج شده‌ام.

 

Where are my feelings?

احساساتم کجایند؟

 

I no longer feel things

دیگر چیزی را حس نمیکنم.

 

I know I should

میدانم که باید.

 

I'm paralyzed

من فلج شده ام.

 

Where is the real me?

منِ حقیقی کجاست؟

 

I’m lost and it kills me inside

من گمشده‌ام و این مرا از درون میکشد.

 

I'm paralyzed

 

(I'm just so paralyzed)

من فلج شده‌ام.

(من فقط خیلی فلج شده‌ام.)

 

Where are my feelings?

(yeah, I'm just so paralyzed)

احساساتم کجایند؟

(آره،من فقط خیلی فلج شده‌ام.)

 

I no longer feel things

(I have no feelings)

دیگر چیزی را حس نمیکنم.

(من هیچ احساسی ندارم.)

 

I know I should

(oh how come I’m not moving why aren’t I moving ay yeah)

میدانم که باید [احساسی داشته باشم]

(اوه چطور شد که دیگر حرکت نمیکنم؟ چرا حرکت نمیکنم؟)

 

I'm paralyzed

من فلج شده‌ام.

 

?Where is the real me

(where is the real me, where is the real me?)

من حقیقی کجاست؟

(من حقیقی کجاست؟ من حقیقی کجاست؟ )

 

I'm lost and it kills me inside

(I'm paralyzed, I'm paralyzed)

من گمشده‌ام و این مرا از درون می‌کُشد.

 

I'm paralyzed

(I'm paralyzed)

من فلج ‌شده‌ام.

(من فلج شده‌ام.)

nokoolllaakaaaaaammmmmm

جونممممممم؟

گوگول خودمی✋🙈

چرا؟😂😂

خیلى قشنگ بود.... T_T

اوهوم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan