✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●[FMV] Hoseok — ❝in the middle of the night❞●-○

 

 

 

! - !  HOSEOK  ! - !

✘ Download_720 ✘

! - !  HOSEOK  ! - !

 

 

پ.ن: دوسش داشتین؟ من خودم خیلی دوسش دارم^^

من دارم پودر میشم ولی یکی دیگه هنو مونده o.O
نههه هنوز نباید پودرشی هنوز کلی موزیک ویدئو هست ک باید ببینی😐😂😂😂
اینا به اندازه مصرف یک هفتمه!!! روزی 67 دفه هر کدومو میبینم از امشب *o*
اوهووووعععع😐😐😂😂😂😂😂😂😶😶😶😶💜
مین نیکا میشه اینو بذارم توی وبم با ذکر منبع؟ !
اره عزیزم بزار💜💜💜

عرررررررررررررررر مامانمو باهاش حرفیدی

کوو؟!:/

اون بالاییه

اهاانن://///😂😂😂💜

^^

💜💜💜😍

مررررسی ❤️❤️❤️💋

خواهش عزیزم😘😘💜💜💜💜💜💜

فدااااات 😍

وای این خیلی خوبه، کلا زیرو رو میشم هربار میبینم 

عرررررررررررررررررررر 🔫😭

مرسی که اون روز تصمیم گرفتی اینو پست کنی 😭❤️

واووو نمیدونستم اینقدر خوشت میاد😶😶😶💜💜😂😂😂😂



خواهشش میکنم😂😂💜💜💜💜

خیلیییی 😍❤️

 

 

🤗😘😍💜💜💜💜💜

واقعا خوشحالم ک خوشت اومده ازشون💜💜😘


😂💜💜💜💜💜💜💜

عزیزی 😍😘😘

 

😁❤️🧡💛💚💙💜

😘💜💜💜💜


💜💜💜💜💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan