✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●خدا بگم جانکوکو چکار نکنه😂😂😂 ●-○

چه هیجانم داره بچم 😂😂😂

دریافت
حجم: 9 مگابایت


 

 

 

 

جون بابا رپم که خوب بلده...😂😂😂

 

دریافت
حجم: 6.9 مگابایت

 

 

 

😂😂😂

 

دریافت
حجم: 1.9 مگابایت

 

نیک ؟؟

جونم بیب؟😂😂

از بچه من میزاری ؟؟

آیا درستهه این ؟؟

اره😂😂😂😂

😂😂😂

😂😂😂😂

چقد کیوتهههه عبببضضضضضى

دلم مى خواد بغلش کنم گازش بگیرم(لپشو) 

بعد انقد بوسش کنم(لپشو) که بگه اى هیت یو...  کککککککمم

خیلیییی

....یا خدااا😂😂

هاهاهاها خخخخخخخخخخخخخ یعنی چی نیک بیب مگه بوغ ماشینه (بیب ) هاهاهاها

....چی؟!

نه از اول دبیوتشون که بچم تا ادم میدید خجالت میکشید نه از الان که تو مراسما سریع هیجانی میشه میاد وسط هم قر شو خالی میکنه هم کرمشو.خخخخخخ

مرسی دونسنگ:)

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂دقیقا
خواهش اونی

کجا بودى خانوم جغده؟ 

کم پیدایى

راستى سلوم

جغد خودتی...😂😂😂
مگه این درسا میزارن؟؟!!!!
سلام^^

کوجایى نیکولک؟ T_T 

شطورى؟ 

همین اطراف😂😂😂
خوبم><
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan