✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● آهنگ InTheEnd-Mellen-Gi از Tommee Profitt ●-○

 

 

 ! - !  IN THE END  ! - !

✘ Download ✘

 ! - !  IN THE END  ! - !

سلام لاب*_*

شوطورى؟ 

های بیب
خوبم تو چی؟!

عایم فاین

چه میکنى؟ 

خوبه
هم دارم تقاشی میکشم هم بانو میحرفم هم اهنگ میگوشم😂😂
سه کار در یه زمان

😂😂😂😂عافرین
منم میتونم همزمان هم چت کنم هم اهنگ بگوشم هم پیانو بزنم... 😂😂


تا الان دیدى کسى پیانو و گیتارو همزمان بزنه؟ -_-😐😂😂
عجیبه ولى من همچین کارى رو میکنم•_•
😂
نتم ریده-___-
¥_¥

😂😂
واقعا؟؟!!!!😐
عه!!!!!😐

من نتم خوبه😂😂

کککک عاره•_•

 

 

 

عایم نات حسود

😂😂






معلومه از حسودی داری میترکی😂😂😂😂

عاره دارم میترکم:/

من حتى به خواهرمم حسودى نکردم تو عمرم:/

😂😂ها ها ها

خواهرت که معلوم😐

ها؟! 

کلا موجوده حسودى نیستم چون هرچى میخواستمو داشتم(•_•)

هیچی😂😂

خوش به حال تو😐

😐😐😐😑😑😑البته ى چیزایى هم بودن ک خواستم بدست نیارردم ولى.... خب به عنم گرفتمش

(-_-)

چیکار کنم حسودى کنم حرص بخورم؟ 

 

نباید به عنت بگیریشون خوب😐😑😑


چون همه چیزایی که میخوایی داری حرص نمیخوری....اون چیزایی هم که نداری و به عنت گرفنیشون حتما زیادی مهم نبودن به خاطر همین...




برو خدارو شکر کن تو زندگیت حرص نمیخوری...خیلی بده...از درون نابودت میکنه خودتم نمیفهمی اینو از من بشو بیبی😑

چرا خیلى مهم بودن:)

 

چى میگى من الان واسه ى چیز کوچیک انقد حرص مى خورم

تازه خودزنى ام مى کنم-___-

بعضى وقتا از موهام مى کنم... 

عه!



الکی😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من فقط یاد گفتم که بگذرم ازشون.... 

افرین به تو

یکى اینجا داشت پزه سرعت اینترنتشو میداد... -____-

من میرم ى ده بیس دیقه دیگه میام

بیب ببخشید ولی بابام جلسه انلاین داشت
اومد توی اتاق من-__________________-
از اتاق خودم بیرونم کردن بی ناموسا😐😐😐😑😑😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan