✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● آهنگTungevaag, raaban - Bad Boys ●-○

 

 

! - !  BAD BOYS  ! - !

✘ Download ✘

! - !  BAD BOYS  ! - !

نیکول سلوم

ى اهنگ هستى ویکوک قبل دبیو کاور کردن... اسمش عشق ممنوعس

Outlaws love

میگن قبلا این اهنگ بوده ولى بعد نا پدید شده(همین کاور وى کوک) 

مىتونى بیابیش؟ من یوت ندارم.. T_T

وابستا به برنامه ای هست اونجا همه اهنگارو داره...از سوسک بگیز تا پرنده.بزار ببینم هست....اگر نبود از یوتم نگاه میکنم

ممنون مندم لاو 

فکر کنم پیداش کردم

عههه خو بزارش اگه میشه

با صداى. وى کوکه ها

نه صدای خودشون نیست

خو گزارش من اون عاهنگو با صداى وى کوک مى خ و اااتممممممم

با صدای ته و کوک نیافتم خو.برم یوت ببینم اونجا هم میابم یانه

سلام بیبی

وااای این آهنگه خیلی قشنگهههه من عاشقشم

دستت درد نکنه خسته نباشی

سلامممم
اوخو خیلی خوفه
خواهش میکنممممم😍😍
اون عاهنگو برداشته بیگ شیت
وگرنه عاسون یافیده مى شد
اره دقیقا...

ببین این همون اهنگست؟!

http://uupload.ir/view/1n33_outlaws_of_love.mp3/
عاره
نتم رید سارى
اوکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan