✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-●کیوتی های من:/...بیایین که کارتون دارم:/●-○

ماشاالله همه نفسو میشناسین اره؟!!:/

 

بایدم بشناسینش://////

 

 

خوب به هر حال....

نفس جونمون وب قبلیشو به دلیل بهم ریختن تنظیمات و ایناش پاکید...

الان یه وب جدید زده

اینم ادرسش:

http://bangtan-army.blog.ir/

 

برین وبش یه سلامی بدین زشته خوبیت نداره:/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میرینااااااااااا فهمیدییین؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! :///////

اگه نرین با روی خشم نیکا مواجع میشوید:/

😂 😂 😂

 

 

شوخیدم به دل نگیرید بابا:/

واایی نیکاا ...

بابرگشتن نفس من یاد تابستون افتادم😭😭

لعنتی شیش ماه کشکی کشکی گذش رفف😭😭

منم همینطوررررر😭😭😭😭
دلم برای اون موقع ها که جمع میشدیم دور هم خعلی تنگولیده://///
از همه طرف شلیک میکردین به پیام دادن😂😂😂😂

آیگو مرسی نیکولی😂💕

خواهش لاب😂😂

کیستن؟! 

 

 

نمد

 

 

نمى رم از لجه تو

خواستم برم ولى چون تو گفتى... نوچ

تفس هستن.برو دختر خوبیه





:////////////////////////////////////////////
غلط نکنننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

چن سالشه؟ 

تو برو:/
اگه خودش بخواد بهت میگه://////

بگو دیگههه

میام نصوصى ها

نمیگممممم
بیا :/
مثلا میخوایی چکار کنی؟😂😂
من که نمیگم به هر حال.....تا وقای که خودت بری و اون خوش بهت بگه😂😂

اوکى

چی اوکی؟😂😂

میگى خودم برم

همون موقع م پستتو دیدم وفنم واسش کامنت گزاشتم

یادم رف فالوش کنم

ولى از حرص تو گفتم که نمى رم:/

:///

فالوش کردم

افرین بیب^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan