✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● Jungkook Twitter Update Never not _ mp3 ●-○

 

 

! - !  NEVER NOT_JK  ! - !

✘ Download_mp3 ✘

! - !  NEVER NOT_JK  ! - !

 

 

_________________________________________________________

 

 

فایل ویدئو: ✘ Download ✘

اهنگ اصلی: ✘ Download ✘

 

اهنگ Never Not از Lauv

 

 

پ.ن: مخصوص کوک لاورای گلم^^

الهی تیکه تیکش شم که صداش انقد نازهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

لهنتی صداش عالیییییهههههه

من همش به صدای کوک گوش میدم:/
از خوانندش بهتر میخونه😂😂😂

عره عره

 

 

منم:/

همیشه همینه :)))))))

😂😂😂😂😂😂

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😫😫😫😫😫😫😫😫😫اون صدای فاکیشو بااون خالکوبیاشو کجای دلم بزارمممممممم

خیل خوب خوندد...من که همش به صدای کوک میگوشم نه خواننده اصلیش😂😂😭😭😭😭😭

بزارش وسط دلت😂😂
تا همیشه ببینیش😂😂

وای نیکول توهم اینجوری شدییییی؟؟منکه خواننده اصلیو گذاشتم کنار...تازه براخودم توهمم میزنم ک اگه اهنگ واقعا ماله کوک بود چی میییشد😭😭😭😂😂😂

 

هیییییعععع چه پیشنهاده خوبیییییی😍😍😍😍راس میگیییی

وای اره لامصب://///😭😭
من مثل دیوونه ها میخوام این اهنگو بخونم:/
خوشم اومده از اهنگه...الانم دارم متنشو تمرین میکنم که صدامو ظبط کنم:/😂😂😂



😂😂😂

نیک😐😐😐من صدامو ضبط کردم😐😐😐اصلا دلم نمیخاددرموردش حرف بزنم😭😭😭😓😓به بز گفته بودن بخون صداش بهتراز من میشد😭😭😭چاره داشتم گوشیمو یه جاچال میکردم

عهههه......میشه صداتو بشنوم؟!
من خعلی کنجکاوم:/
اینجوری نگو عه://////

😐😐😐😐😐نیک من دارم میگم ریدم ب اهنگ بعد تو میگی میخوام بگوشم؟؟

لازم نکرده کنجکاو بشی بچه😑😑

بعدم وقتی میگم افتضاح شده بنظرت نگهش میدارم؟؟

شاااااااید شااااااااید یه روز ک صدام رضایتبخشم بود برات فرستادم(الان جوگیرم یه چیزمیگم😂)ببینم توچه میکنی نیک

شایدم خیلی زر زدم😂برایکی از بچه هااینجا ویس گرفتم بهم گف ازین ببعد استیکراتم با ویس نشون میدی😐😂...اونم زیادی جو داد...وللش😐😐😐😐

اره😐😂😂
شدم دیه....
شتت پاکیدی؟؟😐
😂😂😂😂من نمیدونم خوب میخونم یا نه
😐😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan