✘_○ We Are Army ○_✘

○-● ~• In the K-pop galaxy you are my stars ~• BTS ●-○

○-● دانلود اهنگ Can You Hold Me از NF( ft. BRI TT NICOLE)●-○

 

دانلود اهنگ Can You Hold Me از NF ft BRI TT NICOLE

+متن و ترجمه

 

! - !  CAN YOU HOLD ME  ! - !

✘ Download ✘

! - !  CAN YOU HOLD ME  ! - !

 

 

 

Can You Hold Me

 

It feels like a tear in my heart

حس اون مثل این میمونه که قلبم پاره شده

 

Like a port of me missing

مثل این که یک قسمت از قلبم گم شده

 

And I just can't feel it

و من فقط نمیتونم اونو حسش کنم

 

I've tried  and I've tried

من باید تلاش میکردم, من باید تلاش میکردم

 

And I've tried

و من باید تلاش میکردم

 

Tears on my face I can't take it

اشک هایم روی صورتم هستند و من نمیتوانم جلوشون رو بگیرم

 

If lonely is a taste then it's all that I'm tasting

اگر ادم های تنها اینو بعد از تست همه چیز میچشند , منم چشیدمش

 

?Do you hear me cry

ایا تو صدای گریه منو میشنوی؟

 

I cry,oh

اوه من گریه میکنم

 

{Can you hold me?{2

تو میتونی منو نگه داری؟(میتونی منو بغل کنی؟)

 

?Can you hold me in your arms

میتونی منو نگهداری بازوانت نگه داری؟

 

Just wrap me in your arms,in your arms

فقط منو نگه دار بین دستات( فقط منو بغل کن),بغل کن

 

I don't wanna be nowhere else

من نمیخوام شخص دیگری باشم

 

Take me from the dark, from the dark

منو از تاریکی بگیر, از تاریکی ( نجاتم بده از غم ها) 

 

I ain't gonna make it myself

من این کارو برای خودم نمیکنم

 

{2}Put your arms around me

دادستاتو دورم فشار بده(محکم منو بغل کن)

 

Let your love suround me

بزار عشقت منو احاطه کنه

 

{2}I am lost 

من گم شدم

 

If I ain't go you here

اگر من تو رو نداشتم

 

If I ain't go you here,If I ain't got nothing at all

اگر من تو رو نداشتم,اگر من تو رو نداشتم هیچی نداشتم

 

{2}?Can you hold me

تو میتونی منو نگهداری؟(میتونی منو بغل کنی؟)

 

?Can you hold me in your arms

میتونی منو نگهداری بین بازوانت؟

 

(In your arms?(Yeah, yeah

تو بغلت. اره اره

 

Yeah, I feel like it's just me,feel like it's just me

اره, من احساس میکنم که این فقط منم که حس میکنم

 

?What is gon' take?What is gon'  be

چه چیزی رو میتونم بگیرم؟چه چیزی میتونم باشم؟

 

[I don't even you[It's not just you

من حتی نمیدونم (این فقط تو نیستی)

 

But I'm lonely

اما من تنهام

 

Feeling like I don't even know me, I don't even know me

احساسش مثل این میمونه که من نمیشناسم حتی خودمو

 

I feel it too] Gotta have you gotta see you]

فقط میخوام تو رو داشته باشم

 

Yeah the only thing I have to think about]

اره  تو تنها کسی هستی که دربارش فکر میکنم

 

The only one I that can't live without] I see you

تنها کسی که بدون اون نمیتونم زندگی کنم. میخوام ببینمت

 

[I need you to hold  me now]

من به تو نیاز دارم که الان بغلم کنی

 

{6}If I ain't got you

اگر من تورا نداشتم

 

I'm loenly

من تنها هستم

 

If I ain't with you, I'm lonely

اگر من تو رو نداشتم, من تنها بودم

 

Im lonely

من تنهام

 

I need you 

من به تو نیاز دارم

 

I need you

من به تو نیاز دارم

 

{Can you hold me?{2

تو میتونی منو نگهداری؟(میتونی منو بغل کنی؟)

 

?Can you hold me in your arms

میتونی منو نگهداری بین بازوانت؟

 

Feel like it's just me ,like it's just me

من احساس میکنم که این فقط منم که حس میکنم

 

?What is gon' take

چه چیزی رو میتونم بگیرم؟

 

?What is gon' be

چه چیزی میتونم باشم؟

 

I don't even know, I don't even know

من حتی نمیدونم, من حتی نمیدونم

 

But I'm lonely, lonely

اما من تنهام. تنهام

 

Feel like I don't even now me

احساس میکنم خودمم نمیشناسم

 

Feels like I don't even now me

احساس میکنم خودمم نمیشناسم

 

I don't even now me

من حتی نمیدونم

 

 

 

 

نیکای مااادر

بخواااب

اهم اهممممم کارم تموم شد😑😂💖💜💖

هلوووووو لاومممم💖 چه وبلاگ خوشکلییی💖 من گوشیم خاموش شده نمیتونم یه مدت بیام تو واتس💖 میدونم دلت واسم تنگ نمیشه😂😢

سلاااممممممممم انااااا💜💜💜ممنونم😁💖💜💖عه کینچانا اومیدوارم سریع گوشیت درست شه😢💖با این حرفت قلبام فروکش شدن کی گفته😭🤐☹خیلیم دلتنگت میشم دیگه از این حرفای الکی نزنیا وگرنه موکوشمت😑😂💖💜💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من اینجا از پسرا {BTS} همه نوع FMV کاپل و از خود اعضا میزارم. جز اینها چندتا فیک و رمان و وانشات + اهنگ هایی که خوبن رو هم میزارم:)
اومیدوارم از پستام خوشتون بیاد♡

میتونید منو هم در اینستا گرام فالو کنید لاولی ها^^
توی قسمت پیوندها لینک پیج هست^_-
Designed By Erfan Powered by Bayan